Uitgerekend december 2018

Hoi dames, 
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik sluit me ook aan bij de december groep :). Ik ben ongeveer 5 weken in verwachting. Onze uitgerekende datum is ook 25 december.
Het is ons tweede kindje, onze eerste is vandaag 1 geworden. 
Afgezien van af en toe buikkrampen heb ik nog helemaal nergens last van maar dat baart me juist ook wel zorgen.. Ik probeer er ook maar juist van te genieten. 
Groetjes L

Hallo allemaal,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik ben uitgerekend in december (27 december zoals het er nu uit ziet ;) ). Ik heb 24 mei mijn eerste afspraak met de verloskundige.. Lijkt nog zoo ver weg! 
Het word het eerste kindje voor mij en mijn vriend, dus erg spannend allemaal :)
Ik ben met vlagen erg misselijk, last van mijn borsten, al erg veel moeten plassen  en erg moe! 
Ik ben benieuwd hoe jullie je zwangerschap ervaren en het lijkt me erg leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden hoe de zwangerschap verloopt en al! 

Groetjes,
Sharon 

Hallo allemaal,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik ben uitgerekend in december (27 december zoals het er nu uit ziet ;) ). Ik heb 24 mei mijn eerste afspraak met de verloskundige.. Lijkt nog zoo ver weg! 
Het word het eerste kindje voor mij en mijn vriend, dus erg spannend allemaal :)
Ik ben met vlagen erg misselijk, last van mijn borsten, al erg veel moeten plassen  en erg moe! 
Ik ben benieuwd hoe jullie je zwangerschap ervaren en het lijkt me erg leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden hoe de zwangerschap verloopt en al! 

Groetjes,
Sharon 

Hoi allemaal,
Ik ben 28 november uitgerekend van mijn eerste (bijna december?), naar 4 jaar is het dan eindelijk zo ver.
Heb een vraag, sinds 5 weken zwangerschap heb ik al last van mijn rug, heupen en steken in mijn billen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik loop nu al 2 weken bij de fysiotherapeut en met tape op mijn rug. 

Groetjes 

Hey YKR, 
Even denken hoor, ik heb die groep nu aangemaakt, maar kunnen we elkaar ook prive berichten sturen? zodat ik weet hoe ik je kan vinden op facebook haha? 

Terug
Bovenaan