Uitgerekend december 2018

Hallo lieve dames! 
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ook ik mag mij aansluiten bij deze groep. Ik ben 20 december uitgerekend van ons eerste kindje! 
Het is ons tweede zwangerschap; eerste zwangerschap is misgegaan bij 8 weken  begin dit jaar (een leeg vruchtzakje) wat het allemaal extra spannend maakt! 
9 mei hebben we onze eerste echo.. Tot nu toe alleen “last” van moeheid en pijnlijke borsten.. 
Groetjes YKR 

Wat leuk dit!
Ik ben rond 16 december uitgerekend,
heb tot nu toe alleen last van extreme vermoeidheid, zere borsten en een borrelende buik.

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Hoi Iedereen,

Allereerste gefeliciteerd aan iedereen natuurlijk:)
In november ben bevallen van een heel lief jongentje. 
Vorige week woensdag ben ik er achter gekomen dat ik weer zwanger ben, dat was best wel een shock voor ons, omdat het niet gepland is, zo kort op elkaar en mijn vorige zwangerschap heel erg zwaar was. Maar we gaan er weer voor! Zijn er misschien nog meer mama's die kort na elkaar zwanger zijn? Op dit moment staat mijn uitgerekende datum op 11 december.
Vinden mensen het misschien leuk om in een gesloten (geheime) December - Facebook. Wij hadden dat ook met de november groep gehad en we hebben zo veel aan elkaar gehad en nog steeds! Om ervaringen uit te wisselen en tips en tricks uit te wisselen. 

Lieve Groetjes

Hallo allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Een bijzondere tijd. 
Vorige week zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum rond 17 december. 3 mei hebben we de eerste echo bij de vk. Spannend!  
3de zwangerschap, de eerste bij 8 weken miskraam. En we hebben een meisje welke in maart 2 is geworden. 

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd! Ook ik wil me graag aansluiten bij dit forum. Wat fijn om zoveel herkenbare dingen te lezen en dingen te kunnen delen :) Ik ben nu 6 weken zwanger van onze eerste. 18 december uitgerekend. 11 mei de intake en 23 mei de echo. Ik kan nu al amper wachten!! Weinig klachten (nog) gelukkig, behalve wat moe en pijnlijke borsten. Af en toe een beetje bloedverlies, maar dit schijnt er ook bij te horen? 
Groetjes 

Dag allemaal, 
Hoe gaat het bij iedereen. Wij hebben morgen weer een controle in het ziekenhuis en hopen dan het hartje te horen en groen licht dat we naar de verloskundige mogen. Qua kwaaltjes heb ik niks te klagen de steken van de eerste twee weken zijn al een tijdje weg alleen nog last van pijnlijke borsten en moe. Wel sinds een paar dagen goed verkouden.

Ik heb me gisteren aangemeld bij de verloskundige. Ben benieuwd wanneer ze bellen voor een afspraak. 
Mijn borsten groeien behoorlijk en zijn ook gevoelig. Ook ben ik echt moe. Misselijkheid is met vlagen maar overgeven doe ik gelukkig niet. Vind het allemaal erg spannend. Hopelijk blijft alles bij iedereen goed gaan. 
Misschien leuk om een WhatsApp groep op te starten als iedereen de 12 weken is gepasseerd. 

Terug
Bovenaan