Uitgerekend december 2018

Hallo dames, gefeliciteerd?? erg spannend allemaal. Ik merk nu echt meer, met vlage misselijk, duizelig en hoofdpijn. Waar ik ook enorm mee zit is dat mn haar zo vettig is ? kan der niks mee.
Het voor mij houden vind ik ook erg moeilijk, maar ook 9 mei eerste echo en dat gaan we afwachten. Ik wil een foto van onze zoon maken met de echo in zn handen en 2 balonnen vast denk ik. Dit in een lijstje. Ben ook aan het rondneuzen hoe we dat gaan doen. 

Hoi xEsther!
Ja duurt zo lang tot de eerste echo! Ik heb hem 14 mei en ben zwanger van onze eerste ook. Qua kwaaltjes alleen last van m’n borsten en wat sneller moe. Hoop dat alles goed is daarbinnen en dat we straks een kloppend hartje horen.
Suc6 met wachten!

Hi dames,Ik kom er gezellig bij! Ben morgen 5 weken zwanger van mijn 1e en heb uitgerekende datum op 25 december 2018...weet nog niet helemaal wat ik daarvan denk, maar ach als alles maar goed en gezond is! 14 mei mijn eerste echo! x

Ik mag me ook bij deze groep aansluiten! Eind december zoals het nu staat.
Ben erg moe, last van pijnlijke borsten en misselijk. Daarnaast ook last van menstruatie achtig krampen, geeft ook weer emoties, straks gaat het fout. 
Eerste ronde was een cyclus van 74 dagen, nu in een keer raak. 
Ik geloof het nog niet helemaal hihi. 
Gefeliciteerd allemaal. 

Gefeliciteerd!
ik heb verder helemaal geen kwaaltjes, wat mij ook onzeker maakt. Die krampen ook, elke keer ren ik naar de wc om te zien of ik toch ongesteld wordt. 
Heb nog niet de vk gebeld.. ben bang dat ze het te vroeg vinden ofzo Haha!

Mrkl tuurlijk kan je bellen. Ik heb vorige week gebeld, denk toen 5 wk zwanger. Als goed is met de echo van 9 mei 8 wk zwanger maar kan ook nog later of vroeger zijn 
Mijn eerste zwangerschap had ik ook geen symptomen, nu af en toe een beetje.
Dus geen zorgen, geniet van de niet kwaaltjes. 

Hoi Lisa,
Wat leuk en toevallig haha! Ik heb ook wat bloedverlies gehad. 2 dagen een klein beetje en buikkramp. Het bloeden was weinig en hield niet aan. Heb er verder geen actie op ondernomen eigenlijk.. fingers crossed dat alles is blijven zitten daarbinnen..
Maar voorlopig: Hoog temperament, check! Zere borsten, check! Misselijkheidsvlagen, check. Probeer me er niet teveel over op te vreten nu.. 
Fijne zwangerschap gewenst!

Goedemorgen! 
Ik mag er ook bij :) 
na 6 iui en 3 ivf/icsi, zwanger van de laatste ivf poging! In Gent, België.  Ik ben heel blij en heel bang tegelijk, misschien wel iets te bezorgd. Ontzettend nerveus dat het toch niet goed gaat. Dat het te mooi is om waar te zijn, maar dat probeer ik steeds van m’n af te schudden en te genieten. 2 mei eerste echo! 
Het is mijn eerste zwangerschap en ik voel me goed. Af en toe steekjes en zeurderig gevoel in m’n onderbuik. Wel pijnlijke borsten en eigenlijk niet misselijk.... 

Terug
Bovenaan