Uitgerekend december 2018

Nee zeer zeker niet! Bij mij is het ook nog top secret en het is een geheime groep, niemand kan zien dat je lid bent en niemand kan de groep ook vinden. Behalve als ik je toevoeg:)

Hoi allemaal!

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap?!! 
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste die de rij van uitgerekend in december ga sluiten.. hier geschat op 30 dec.
Is onze 3e en een grote verassingen.. ik had/heb nl een spiraal en dus gewoon zwanger geworden. Was wel even schrikken!! Ondanks niet gepland, wel gewenst..
dinsdag 1 mei al de eerste echo.. gaan ze kijken of de spiraal er uit moet of dat deze de zwangerschap blijft zitten. Mega spannend.. want al hij eruit moet is de kans op miskraam erg hoog. Hopelijk krijgen we ook al iets van een goed beeld van het kindje! En duimen natuurlijk dat alles goed blijft gaan??
voor iedereen veel succes en geniet van het heerlijk zwanger zijn☺️

Ik zou ook graag bij de fb groep willen! Beetje kletsen en ervaringen uitwisselen!
Ik ben ondertussen gebeld door de verloskundige en heb 22 mei de eerste echo! Spannend! 

Hoi dames !

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ik wil me ook graag by de groep aansluiten! 
Ik ben 6 dec 2018 uitgerekend! 
Wat grappig om te lezen dat er meer zwanger zijn en zo ervaringen uitdelen. Op facebook kon ik niks vinden. 
Dit is mijn 2e zwangerschap. 
Mijn eerste zwangerschap was ik zwanger van een 1 eiige drieling die geboren zijn met 21 weken..
Blijven ook erg bang , maar hopen dat het nu allemaal goed gaat en is gelukkig nu 1 kindje :)
Ik heb met 7 weken een echo gehad ivm meerlingen in de familie dus vandaar een vroege echo en ivm mijn geschiedenis. 
Groetjes Lis

Hallo, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Ik ben eind dec uitgerekend afgelopen week de 1e echo gehad omdat ik nogal wat bloed bleef verliezen.. alles lijkt voor nu goed zaterdag moeten we voor een controle omdat we dachten dat we 7 wkn waren en nu 6 wkn bleek te zijn op de echo..

Hoi allemaal, gefeliciteerd met alle zwangerschappen!
Graag wil ik me bij jullie aansluiten. Ik ben nu 8 weken zwanger, ik ben 6 december uitgerekend volgens mijn berekening. ?
Ik ben nu zwanger van nummer 5. We hebben al drie gezonde kinderen rondlopen. Vorig jaar maart is onze zwangerschap helaas geëindigd met 17 weken. Ons dochtertje was overleden aan de gevolgen van een chromosoomafwijking. En nu dus weer zwanger! Het is wel super spannend allemaal. Dinsdag heb ik een eerste echo.
Mag ik ook bij jullie geheime fb groep? Waar kan ik die vinden? 
Groetjes! 

Terug
Bovenaan