Uitgerekend december 2018

Je kan de Facebook pagina niet vinden omdat deze geheim is. Ik kan jullie alleen toevoegen. Als je op wij.nl een account aanmaakt of hebt dan kan je mij daar een privé bericht sturen met je naam hoe ik je kan vinden  en toevoegen. Ik heet daar fran-1261256. Dan zal ik jullie toevoegen want hier kan je volgens mij geen privé bericht naar elkaar sturen

Heee meiden

ik wil ook graag bij de fb groep je kan me vinden onder mijn naam sharona van hees ik sta samen met me vriend en eerste kindje oo de foto. Ik ben begin december uitgerekend definitieve datum krijg ik over een paar weekjes en ben nu ongeveer 9 weken zwanger 

xxxxxx 

Hoi Deccember, 
Ik heb je gevonden op wij.nl, maar om een of andere reden lukt het niet om een berichtje te sturen. Fout op de site ofzo. Afijn, dan maar zo. Op fb kun je me vinden als Gerdine Hoogmoed. Hopelijk lukt het om me toe te voegen op fb ☺
Groetjes!

Haiii,

Gefeliciteeerd iedereen! Afgelopen januari een miskraam gehad bij net 7 weken, 18 april positieve test gedaan, nu blij, maar spannend! 14 mei 1e echo, ik kijk er erg naar uit! 

Hallo Dames, 
Allereerst gefeliciteerd allemaal! ? ik heb vorige week positief getest en als alles klopt zou rond 28 december de uitgerekende datum zijn van ons eerste kindje super spannend! Helaas wel een bloeding gehad vorige week maar dat hoort erbij hoor ik.. maar omdat ik me wel zorgen maak toch vanochtend even de vk gebeld mag nu een week eerder komen voor de echo 9 mei heel spannend! Ik zou me ook graag willen aanmelden voor de Facebook pagina lijkt me leuk om onderling te kletsen over onze zwangerschappen! 
Gebruiker 10074527 heb je lang bloedverlies gehad ? En konden ze al iets zien op de echo ? 

Liefs 

Hoi hoi, 
ik ga nu toch maar mijn gegevens neer zetten om mij toe te voegen op de Facebook-groep☺️
Zou je mij kunnen zoeken op de naam Miriam Kuilman? Profiel foto is van 1 jongetje met een lach op zijn gezicht en blauw jasje aan.

groetjes

Hoi hoii,
Ik hier zwanger van de 2e ben nu als het goed is 5 a 6 weken en rond 20 december uitgerekend 16e voor het eerst voor een echo
Zal ook graag in de Facebook groep willen

Terug
Bovenaan