Uitgerekend december 2018

Hoi allemaal,
Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ook ik sluit mij voorzichtig bij jullie aan. Ik heb al 2 kindjes van 2 en 3 jaar en ben nu zwanger van onze derde.
Ik heb in februari een miskraam gehad bij een zwangerschap van 8 weken. Daarna kwam mijn cyclus gelukkig weer snel op gang. 18 april begon ik weer te vloeien en op dat moment dacht ik dat dat gewoon een menstruatie was. Ik was de afgelopen week erg moe en misselijk, dus ik heb gisteren en vandaag toch maar een test gedaan en wat blijkt; ik ben al 5 a 6 weken zwanger! Ben aan de ene kant super blij, maar aan de andere kant ook erg onzeker en gespannen vanwege de miskraam in feb en het bloedverlies wat ik in april heb gehad. Volgens de verloskundige kan dit innestelingsbloedverlies zijn, dus daar hopen wij op.
16 mei heb ik een echo. Hopelijk zien wij dan ook een mooi kloppend hartje.
Aan Deccember. Ik sluit mij graag aan bij de besloten facebookgroep. Hopelijk helpt mij dat door de komende, spannende weken heen.
Mijn naam op fb is Karen van der Meijs. Mijn profielfoto zijn mijn 2 kindjes, zittend op een rotsblok.

Hallo allemaal,
Ik ben Melissa en ik woon in Den Haag. Ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje. We zijn al de trotse en gelukkige papa en mama van een zoon van 17 maanden. Daarvoor hebben we helaas 2 miskramen gehad. Ik had gisteren een vitaliteitsecho, want ik wilde niet zo lang wachten ;-) We zagen een mooi kloppend hartje en alles zag er goed uit. We zijn super blij! En natuurlijk vinden wij het ook heel spannend. Ik zou me ook graag willen toevoegen aan de facebookgroep. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

Hallo allemaal,
Zoals het nu staat ben ik 1 december uitgerekend van baby nr 2! Heb al een  zoontje die in augustus alweer 8 jaar wordt!
Zou het ook super leuk vinden om in de Facebook groep te komen :)
Je kunt me vinden als Jasmina Bakker!

Dag allemaal, iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.
ik ben 28 december uitgerekend van mijn 3e kindje. Hiervoor 2 miskramen gehad met 6 en 10 weken. 14 mei heb ik de eerste echo hopelijk nu een kloppend hartje te zien. 

Hoe gaat het met iedereen? 
Ik ben vandaag alweer 8 weken zwanger. Volgende week eindelijk de eerste echo. Ben zo nerveus hoop dat we een kloppend hartje kunnen zien. 

Gefeliciteerd allemaal. 
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ben nu 6 weken. Ondanks dat de zwangerschap gepland is, was het toch een verassing. Mijn vriend was in de week dat ik vruchtbaar was voor zijn werk in het buitenland. Dus wij dachten dat het deze keer niet ging lukken, maar het gebeurde gelukkig wel. Ik ben uitgerekend op 31 december, whauw wat een datum haha. Als je in de fb groep komt, zien je vrienden dat dan? Nog niet iedereen weet het. Groetjes Samantha

Hier gaat het allemaal goed. Vandaag 11 weken en 1 dag zwanger. Afgelopen week long onderzoeken gehad omdat ik meer last heb van mijn astma en de gynaecoloog dit nodig vond. Gelukkig is mijn longinhoud niet minder geworden. 24 mei mijn termijn echo en dan krijgen we ook te horen of we in het ziekenhuis moeten blijven tijdens mijn zwangerschap of dat we naar de verloskundige mogen.
Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed 

Terug
Bovenaan