Uitgerekend december 2018

Vanavond eerst nog een kerstdiner.. Gezellig :D. Dus ik vermaak me wel. Wat betreft lichamelijke klachten.. Nergens last van. Dus ze kan/mag nog wel even blijven zitten. 

@Sylvestertje en andere lieve dames,Vanochtend is, idd nadat gisterochtend spontaan de vliezen waren gebroken, ons dochtertje geboren (1e kind) om 02.52u, ze weegt 2360 gram!??kerstkindje??Erg snelle bevalling, gister nog naar huis gegaan om 1 uur met nog geen weeën en om kwart voor 10 s'avonds begonnen ze, om kwart voor 12 in t AMC ziekenhuis weer gemeld en iets voor 3u was ze er dus al!??Gaat tot nu toe goed met ons, we moeten denk ik wel een weekje blijven aangezien ze 5 weken te vroeg en 19 uur na de vliezen waren gebroken was geboren. Ze heeft nu 2x antibiotica gekregen en zo om de aantal uren allerlei testjes zoals temp. en glucose metingen. Aan de borst lukt nog niet, bv kolf ik af en ze krijgt kunstvoeding erbij.Liefs Stéphanie    

Gefeliciteerd Stephanie! Fijn dat alles goed is! Toch extra spannend als ze zo vroeg zijn!@Sylvestertje, blijft nog spannend dus! In ieder geval geen kerst kindje dan!Hopelijk voor jou komt die ergens de komende dagen! Hier gaat alles goed, Tobias is nu een week oud, en is alweer aan het aankomen ? 

Ook hier is 't toch december geworden.Onze zoon is middels een keizersnede ter wereld gekomen. Hij weegt 3810 kg en doet 't goed 

Babiie en Stéphanie van harte gefeliciteerd! Geniet er van. Ik ben bang dat die van mij wel wacht tot de controle van maandag :p.. Heb vanochtend maar even gewinkeld en heb straks een verjaardag. Gisteren thuis nog gepoetst en opgeruimd. Je moet toch wat om de dagen door te komen :p

Terug
Bovenaan