Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanochtend om 11.45 is onze zoon Tobias geboren. Hij weegt 2994 gram.Het is een stuitbevalling geworden in het ziekenhuis, maar het ging erg soepel en snel!Zo blij mee ?
Gefeliciteerd Regenboogje! Je bent mij in elk geval voor. Hier nog geen aanstalten. Ben ook nog bezig gegaan met het naaien van een babynestje. Heb me ingesteld op het feit dat ik waarschijnlijk over tijd zal lopen. Ik wacht rustig af of ik een kerstdiner in het ziekenhuis ga krijgen.
Hier nog steeds niets. Vandaag wel controle gehad. Die was weer prima. Volgende afspraak is 31 december. Dan wordt er ook inwendig onderzoek gedaan en dan bepalen we de verdere stappen.Morgen maar eerst even een kerstdiner eten bij m'n ouders.Ik voel me overigens nog goed fit en slaap snachts ook nog heerlijk. Dus geen lichamelijke klachten. Wat dat betreft kan ze nog wel even blijven zitten.
Hoi lieve dames allemaal, Allereerst fijne kerstdagen!! Ik ben 27 januari 2019 uitgerekend.. nu zijn vanochtend om 8 uur mn vliezen gebroken dus t gaat toch een december baby worden 5 weekjes te vroeg..Vanochtend naar t ziekenhuis geweest, uurtje aan de CTG gelegen en nu thuis afwachten of ook mn weeën gaan beginnen.. Ik vind het erg spannend allemaal, heb ik miss teveel gedaan nog laatste tijd.. officieel gaat mn zwangerschapsverlof 31 dec pas in.. Goed rustig aan doen nu, zo kerstdiner met mn schoonouders en morgen om 8 uur weer melden in t ziekenhuis.. Liefs Stéphanie
Spannend Stéphanie!Mijn man is 6 weken te vroeg geboren. Ook mijn schoonmoeder had geen verlof. Dat is wel even schrikken! Ik hoop dat je baby helemaal gezond is en wens je veel succes bij de bevalling. Er is ook een geboren in december topic, daar kun je straks iig bijkletsen met de andere decemberouders.Ik hoop me daar ook te kunnen melde Maar de kleine heeft weinig haast!
Gefeliciteerd regenboogje Sylvestertje, spannend nog steeds afwachten. Hoop voor je niet te lang meer. Gebruikwe, spannend zo met de feestdagen, succes.