Uitgerekend december 2018

Nee nog niet bevallen hier! Vandaag 41+3... de verloskundige heeft gisteren weer gestript en ik ben net de slijmprop verloren maar goed dat hoeft ook niks te zeggen? zometeen weer naar het zkh voor een ctg en morgen weer strippen.. mocht meneer er maandag nog niet zijn gaat de verloskundige dinsdag ochtend mijn vliezen doorprikken thuis om te kijken of het zelf nog op gang komt. Anders woensdag inleiden.. had nooit verwacht dat het zo lang zou duren. Haha nou ja meneer vind het blijkbaar wel lekker in mijn buik..

Hier nog steeds geen nieuws?Heb een extra controle gevraagd omdat ik zulke dikke enkels had en de baby minder voelde. Alles was echter prima in orde, alleen lag ze met haar ruggetje de andere kant op.De vorige keer dat dat zo was voelde ik haar ook al minder. Zal dan wel een kwestie van ligging zijn. Heb dan ook de placenta voorliggen.Ik prijs me verder gelukkig! Ik slaap heerlijk en ben energiek. Morgen ben ik 39 weken dus het schiet ook lekker op (voor jou dus ook Regenboogje).Mijn man houdt me in toom zodat ik me niet TE druk maak. Dat leidt soms wel echt tot verveling! Krijg zelfs zin in stofzuigen. :DIs er overigens al een geboren in december 2018 topic? Zo ja, heeft iemand daar de link van? 

Fijn dat alles goed gaat Sylvestertje!Hier vooral verder met afwachten en inderdaad vooral niet te veel doen ?Hopelijk laten ze allemaal niet te lang op zich wachten! 

@Sylvestertje ik heb net een nieuwe topic aangemaakt! Geboren in December 2018! Voor ieder die straks wil kan daar in reageren ♡

Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken en de eerste krampen beginnen te komen. Het zal hier niet lang meer duren dus! Spannend!!Bij de rest nog nieuws?

Terug
Bovenaan