Uitgerekend december 2021

Cheza herkenbaar hoor! Slaap is dan zo belangrijk. Elk moment dat ik een dutje kan doen gebruik ik dan ook echt om even te slapen.
Wij gebruiken infacol tegen darmkrampjes en dat werkt heel goed. En ik let heel erg op wat ik eet, ze kan bijv. totaal niet tegen tomaat en paprika dus dat eet ik nu niet meer

@myrtk dank je voor de tip ik ga er zeker wat mee doen (overleggen met partner en consultatiebureau), kijken wat zij vinden want dat is denk ik ook wel belangrijk. Overigens geef ik de fles dus ik kan eten wat ik wil?. Ik heb nou wel weer een kleinere speen gepakt en hem vanaf half 8 niet meer gehoord... Dus misschien dat zoiets kleins al helpt.

Wij zijn op donderdag 23 december om 15.02 ook trotste ouders geworden van onze Stijn. Ik ben om negen uur ingeleid. Het is allemaal zo snel gegaan. Had al drie cm en heb echt weinig weeenopwekkers nodig. Ik kreeg een weeenstorm, persen duurde wel vijf kwartier lang dus maar ik was te strak waar ik al bang voor was bekenden en een knip. Hij had een goede start toen viel die effe klein beetje weg maar erna is alles goed gekomen. En hij doet het zo goed en ik ben zo gelukkig . Allebei trouwens ???. En we genieten nu lekker van de dagen. En ik ben bijna weer op me oude gewicht op paar honderd gram na. Alleen zitten is ruk nu maar dat neem ik voor lief.

Gefeliciteerd met Stijn?. Fijn dat het goed is gegaan. En dat jullie echt lekker kunnen genieten. Dat is zeer belangrijk en zeker in het begin. Laat je daarom ook lekker verwennen. Zitten is idd niet heel fijn in het begin, maar ook dat gaat (hoop ik ook bij jou) redelijk snel over.

Terug
Bovenaan