Uitgerekend december 2021

@emmavb dat is het zeker. Ballonnetje zit er nu in moet zeggen ik niet heel prettig vind maar dit overleven we wel nachtje en hopen dat morgen allemaal zo ver is dat het gewoon allemaal goed komt.

Ik zou inderdaad een ballonnetje krijgen de 15e om 5 uur. Maar de voorweeen hadden voor 3 cm gezorgd dus ze zouden de vliezen de 16e al kunnen breken. Maar ze heeft gestript tijdens dat onderzoek en door het strippen zetten de weeën door. 
Maar ik hoop dat jij inmiddels ook al een baby hebt :)

Tijdje niks van mij laten horen maar vorige week donderdag 16-12 is onze mooie zoon James geboren. Zoals jullie weten ben ik ingeleid wegens de grote van de baby (uiteindelijk woog die 3900 gram dus viel t reuze mee). Het is een erg pittige bevalling geweest en niet niks geweest… inmiddels kan ik ook vol trots lekker genieten van ons mooie mannetje ?! Toch zal ik in de toekomst niet meer zo snel kiezen voor inleiden als een ik een keuze zou hebben. Hoe gaat t met alle moeders hier?

Fijne feestdagen allemaal!

Snel berichtje ook van mij: gisterochtend (23-12) is onze prachtige dochter Lynn geboren. Ze is erg misselijk en heeft veel moeite met drinken, dus het is nog even lastig allemaal met opstarten. Hopelijk gaat dat de komende dagen snel goed. 

@zwangereMerel en JL: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoontje!
Ik hoop inderdaad ook nooit meer ingeleid te worden, de weeen van de weeenopwekkers zijn behoorlijk heftig!

Gefeliciteerd allemaal ? dan zijn alle baby's er denk ik zo langzaam aan he?

Die verhalen die ik van iedereen lees over het slapen zijn echt heel herkenbaar?. Ook wel een beetje blij mee... Nu weet ik dat dat dus redelijk normaal is. Al moet ik zeggen dat ik er af en toe niet goed meer tegen kan te weinig slaap en het gehuil. Ook de krampjes zijn verschikkelijk. Soms krijst hij zo hard echt zielig, en niks helpt dan?. Daar kan mama niet goed mee om gaan af en toe?

Terug
Bovenaan