Uitgerekend december 2021

@zwangeryes ben jij uiteindelijk nu nog half ingeleid omdat je ingeleid zou worden maar er geen tijd was voor ziekenhuis? of thuis al bevallen met of zonder ballonnetje ?

Heey Emma, ik probeer hem alery te houden door af en toe over zn slaap te wrijven (dan gaat hij weer drinken), mijn borst masseren tijdens het drinken zodat er een nieuwe stroom melk komt, maar wat we ook als tip kregen van de kraamverzorgende is hem gewoon even op bed leggen zonder dekentje zodat hij een kou prikkel krijgt en iets wakkerder wordt. Gewoon even een minuutje op ons grote bed waar ik ook voed. En tussen de borsten wissel verschonen! Maar ook mij gebeurt het wel eens. In de nacht voed ik vaak liggend maar dan helpt een andere houding wel eens.

@mirjamvd haha ja mijn zusje heeft dag van tevoren ook nog geholpen om alles aan kant te krijgen en alle wasjes weg te werken en ik heb inderdaad ook weer even alles geschoren en gescrubt enzo...met het idee hierna heb ik daar waarschijnlijk een poos geen zin in/tijd voor ;)

@jesseJM en emma: mijn kraamhulp zei idd ook bij voeden musje af en sokken uit. Ze moet het niet te comfortabel krijgen want dan valt ze in slaap. Desnoods broekje ook uit en inderdaad tussendoor even verschonen..

@nicolevds haha ind soms kan je er zo in doorslaan maar is fijn, alle was is nu gewassen en vaat is helemaal schoon.  Hele huis is al schoon. Alleen nog de was opvouwen. En wat we nu nog vies maken is voor de kraamzorg. En ind lekker jezelf verwennen nu kan het nog:)

Ja precies Nicole en Jessie, die tips heb ik ook gekregen en probeer ik ook uit. Maar vannacht ging prima. In de avond heeft ze flink geclusterd en toen kwam ze om 2 uur en om 7 weer. Dus niks van te zeggen! En nu om 2 uur maar iets van 30-45 minuten bezig geweest. En vandaag eerste keer zonder man ging best prima! Je krijgt inderdaad niks gedaa, maar heb maar lekker gewoon het ritme van Nora gevolgd. Ergens ook wel stoer gevoel om het gewoon alleen te doen ?. Maar blij als hij er zo weer is hoor!
was er al een nieuw forum eigenlijkvoor de November/December baby's?  
en mirjam, helemaal niet gek hoor! Wat moet je anders nog met je tijd hè. Als het jou een fijn gevoel geeft: gewoon doen! 

Terug
Bovenaan