Uitgerekend december 2021

Piennn (leuk dat je geen gebruiker meer bent!)

Ik kreeg bij mijn zoontje pas kwaaltjes in week 7! Ik wist ook de eerste week niet dat ik zwanger was (rare cyclus), haha. Dus dat kan ook gewoon!

Hopelijk is het voor jou gewoon een goede en gezonde zwangerschap met weinig kwaaltjes! Weet jij al wanneer je een echo of afspraak bij de verloskundige hebt?
Mijn ervaring is echt: elke zwangerschap is anders. (En de misselijkheid kwam bij mijn goede zwangerschappen ook pas in week 7 dus) 

Jaa, ik dacht laat ik mn naam maar eens aanpassen! ;)
Ik ga binnenkort eens de verloskundige bellen, zitten nu midden in een verhuizing, dus misschien merk ik daardoor ook niet dat ik meer moe ben oid, omdat ik dat op het klussen en verhuizen afschuif! Zaterdag zijn we over en ga ik eens de vk bellen. Hopelijk kunnen we dan gauw langs voor een eerste afspraak en echo!
Jij al duidelijk of er kinderen mee mogen naar een afspraak? Ik heb een stiefzoon, hoop dat ik hem ook een keer mee mag nemen, dat we hem er zo bij kunnen betrekken.

Nee mijn kinderen mogen (nu) niet mee helaas. Vind ik echt heel erg balen, inderdaad om ze erbij te betrekken zou zo fijn zijn. Hopelijk gaat het in de zomer beter, met mooi weer en meer mensen gevaccineerd/met antistoffen.. dat er dan meer mogelijk is. Ik hoop het echt!
Ja nou dat zou goed kunnen hoor! Als je druk bezig bent dan voel je je vaak sowieso anders dan normaal toch! Leuk trouwens, een verhuizing! Houdt je van de straat :)
Hoe oud is je stiefzoon?

Ik hoop ook dat het van de zomer allemaal weer wat soepeler kan. Begin de corona onderhand wel beu te raken..
Mijn stiefzoon is 6. Gisteravond begon hij tijdens het eten ineens over babies, dat hij het leuk zou vinden als er eens een baby komt. Houd dan je gezicht maar in plooi!! Lastig en heel toevallig haha

Haha wat een timing. Lastig geheim houden dan :p. Maar fijn idee dat hij er in ieder geval zin in heeft :)
Ik denk dat niemand het niet beu wordt.. je doet wat je kan maar je wordt zo beperkt in alles.. echt lastig vind ik dat hoor 

Hier (pas) 1 maand zwanger, en hiervoor helaas 2 miskramen gehad:(
Ik kijk er enorm naar uit, maar merk wel dat ik wat meer op mijn hoede ben. 
Volgens mijn app ben ik uitgerekend op 6 dec:) 

Ach wat lastig om te vertrouwen ja na twee miskramen. Eerst de eerste weken doorkomen voor jou dus. Met welke termijn had jij je miskramen? Heb je al een afspraak voor een vroege echo?

Wauw, wat gezellig, gefeliciteerd allemaal! Ik doe ook mee. Het is ons eerste kindje, de eerste poging en het was meteen raak.

Volgens de app ben in 5 dec uitgerekend.

Terug
Bovenaan