Uitgerekend december 2021

Dankjewel :)

Hoewel ik nog erg vroeg ben vandaag mijn eerste afspraak voor echo gemaakt, 29 april mag ik er al heen. Nog 2,5week in spanning.... hebben jullie al een echo gepland?

Hoi allemaal,
Sluit me ook graag aan! Van het weekend de eerste positieve test in handen gehad en gister de bevestiging met de digitale test, die gaf 1-2 weken aan. Zou nu precies 5 weken zijn volgens berekeningen. Zo pril en na 1,5 jaar nooit verwacht dat het nog natuurlijk ging lukken. Het is ons eerste kindje.
17 mei eerste echo, duurt nog zo lang!! 

Hi allemaal,
Ook ik wil me graag aansluiten bij dit geweldige topic. Net als cjs had ik ook dit weekend een positieve zwangerschapstest in handen. Ik kon het niet geloven dus de volgende dag nog een gedaan. Ik voel verder niks alleen niet ingesteld en mijn tepels zijn wat donkerder.
Straks naar de huisarts want ik zit ( voor de 2e keer) met een te snel werkende schildklier waar ik net weer achter ben gekomen. Dat baart me wel zorgen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Maar ben wel super blij?

Wat leuk! Een hoop nieuwe mensen. Iedereen van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!! ? lekker genieten van de komende tijd!

Hier ook nog steeds geen echte kwaaltjes. Morgen volgens mijn berekeningen 6 weken zwanger. 20 april hebben we echo. Nog een weekje geduld ☺️

Terug
Bovenaan