Uitgerekend december 2021

Hoi meiden, een vraagje merken jullie al iets van dikker wordende buik zo rond 6 weken. Dit is mijn 2de maar vraag me af wanneer je dan wat gaat merken mbt de groei van je buik

Wat leuk zoveel mensen die een kindjes verwachten in december ! 
Hebben jullie nou niet die hele erge onzekerheid ? Word er soms gek van. Ene dag pijnlijke borsten en dan opeens niks. En zo gaat het met meer kleine kwaaltjes. Ben zo benieuwd hoe jullie dat ervaren en hoe jullie daarmee om gaan? 

Hoi chantal dat herken ik heel erg. Ene dag kwaaltjes andere dag kip lekker, maakt zo onzeker. Wat mij erbij helpt in het hier te delen en andermans ervaringen te horen. Dus doe dat vooral!

Ik wil me ook graag aansluiten. Nu 5 weken zwanger van men derde kindje... Spannend
@saviera ik heb ook altijd last van men schildklier als ik zwanger ben. Is niets erg hoor. Krijg je medicatie voor (L-thyroxine bij mij) enige vervelende is dat je dat 's morgens 20 min voor je eten op een nuchtere maag moet nemen. Je zal wss een paar keer bloed moeten laten prikken tot je de juiste dosis hebt. Na de zw wordt dat allemaal terug normaal

@Mariska, ik denk dat je zelf snel last kan hebben van een opgeblazen gevoel en een broek die wat begint te knellen (zelf al op 6 weken), maar dat komt in het begin vooral doordat je meer "lucht" vasthoudt ;-).
Over het algemeen zie je het bij een tweede zwangerschap iets sneller een echt buikje, omdat alles al is een keertje eerder 'uitgezet' is geweest. Maar het is echt van vrouw tot vrouw verschillend.

Mariska @ fijn dat je dit herkent ! Hoever was jij ook alweer ? Weet nou niet meer of ik dit al gevraagd had. Jaa dan ga je zo twijfelen aan alles en vooral dat andere dan zeggen nou die pijnlijke borsten had ik elke dag en dan denk ik hmmmm ik vandaag al de hele dag niet. 
Het worden nog lange eerste weken 

@amberle mijn werkt sinds een paar weken weer te snel en krijg nu nog medicijnen die hem verlagen. Die zijn al verminderd en idd meer prikken. Vind het erg spannend maar het zal vast wel goed komen. Wel fijn om alle verhalen op dit forum te volgen zo weet ik ook weer dat het geen wat ik voel (en dat is niet eens zo veel) het normaal is?

Terug
Bovenaan