Uitgerekend december 2021

Dames, hebben jullie ook wel eens dat je ineens overvallen wordt door de angst dat het niet goed gaat? Er is geen aanleiding voor, geen krampen, geen bloedverlies, geen pijn, maar zo ineens even dat intense gevoel van angst. Is na een kwartiertje ook weer weg, maar het is wel vervelend.
Vandaag wel wat last van mn buik gehad, maar dat zijn vooral mn darmen. Heel veel last van gas de afgelopen 3 dagen, dus ik weet waar de borrels en steken wegkomen. Gekukkig heb ik een hele lieve vriend die me dank ook even laat razen over mn onzekerheid en het dan ook heel nuchter benadert

@Alyda Jaa dat heb ik ook heel erg hoor. Ik merk zelfs dat ik blij word als ik m'n kwaaltjes extra erg voel. Dus als m'n borsten extra pijnlijk lijken of ik misselijk ben. Alsof dat een soort bevestiging is, wat natuurlijk niet klopt ;)
Fijn dat je vriend je lekker laat razen, soms heb je dat gewoon even nodig!

@alyda zeker herkenbaar hoor! Weet dat m'n krampen van m'n darmen komen en toch iedere keer als ik naar de wc ga verwacht ik bloed te zien.. gelukkig gebeurd het tot nu niet, maar maakt af en toe wel onzeker. Is denk ik ook gewoon nog de mindset van niet zwanger naar zwanger.. vind het af en toe moeilijk te bevatten.

ja heel herkenbaar. Ik heb alleen niet echt kwaaltjes... Het is zeker spannend tot de eerste echo. Maar ook dat komt vast goed?

Ook hier heel herkenbaar. Vanochtend toen ik wakker werd was eerste wat ik deed checken of ik nog pijn aan mijn borsten had en of al misselijk was... en ik droom ook al 3 nachten heel onrustig. Bahbah. Houdt me toch veel bezig. Afleiding helpt wel, en dat de tijd vooruit gaat ook haha! 

Bij mij ook herkenbaar! Heb ook nog niet echt kwaaltjes! Alleen ‘s avonds na het eten een bolle opgezette buik die keihard aanvoelt...

Haha, ik begin toch wel wat duizeligheid en misselijkheid te krijgen. Vanwege heel veel buikpijn mocht ik gisteren een echo maken, die van volgende week vervalt dan. 6 weken, hartje klopt, superblij. En in de baarmoeder dus ;)

ja ook hier zo herkenbaar...ik denk soms dat ik het bloed voel stromen tussen men benen. Dan storm ik naar de wc en is er niks.... 
Krampjes (mensturatie achtig) heb ik ook veel. Ik weet dat het meestal onschuldig is maar toch ben ik altijd zo ongerust.
Ik ga zoo blij zijn als ik dat prutsje in men buik voel bewegen dan weet ik dat er een iets rustigere periode in mijn hoofd aanbreekt. Nu ben je echt afhankelijk van de controiles om te weten of alles goed gaat. (hopelijk nog maar een dikke 10 tot 14 weken wachten tot de eerste schopjes :) )

Terug
Bovenaan