Uitgerekend december 2021

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Mijn naam is Suzanne en ik ben nu 7 weken zwanger. Vol verwachting klopt ons hart want de uitgerekende datum is geschat op 3 december. Ik voel m al aankomen.. dat wordt een klein pietenbaasje;) 
Mijn test was een knaltest. Meteen een dik kruis. Het was niet gepland maar wel helemaal welkom! Ik ga namelijk over 2 weken bij een nieuwe baan beginnen na 2 jaar langdurige ziekte dus dat is nogal wat om dan ook nog eens zwanger te zijn. Ik voel me al een week totaal uitgeblust, ik slaap bijna alleen maar, ben de hele dag misselijk en heb erg maagpijn. Anderen hier ook veel last van? 
Woensdag is onze eerste echo. Ik ben heel benieuwd!!! ♡ Ik had niet verwacht dat het een inwendige echo zou zijn. Is dat bij jullie ook zo?
Liefs van mij 

Goedemiddag allemaal!!

ik heb gister en vandaag een positieve test gehad, totaal onverwacht, maar nr 4 is onderweg. Het is nog heeeeel erg pril. Dus ik ben voorzichtig blij. Maar vind het leuk om onderdeel van jullie groepje te zijn... 

Groetjes Daniëlle 

Gefeliciteerd Suzanne en Danielle! :)
Ik ben deze week ook zooooo moe! Ga om 21.00 al slapen en ben de volgende dag in de loop van de ochtend alweer zo moe:(
Ik heb 27 april mijn eerste echo, bij bijna 8 weken, en is ook een inwendige echo omdat het nog te klein is voor een gewone echo..

Gefeliciteerd allemaal dames & bedankt voor de info! 
Nou spannend allemaal zo'n eerste echo.. 
Super leuk dat ik het hier kan delen met jullie mede zwangeren. ?

Dames ik wil jullie het allerbeste wensen! Heel veel succes met de zwangerschappen.
Wij hebben vanmiddag helaas het bericht gekregen dat er ergens tussens 5 en 6 week een miskraam heeft plaatsgevonden. Mn lichaam heeft dit zelf opgelost en zal dus ook geen bloeding of iets meer krijgen. Baarmoeder was al schoon. Heel kut, neem ook even afstand van het forum, even een plekje geven en dan vol goede moed weer door.

Oh vorige week donderdag had ik een positieve test in handen (inmiddels 4 stuks omdat ik het nog amper kan geloven :). We waren niet bezig met zwanger worden. Ben 39 jaar en als het goed is krijgen we ons eerste kindje rond 19 december.

Terug
Bovenaan