Uitgerekend december 2021

Wauw wat goed gefeliciteerd allemaal. 
Super leuk!! 

Hier ook totaal geen kwaaltjes. Daar maak ik me soms wel zorgen over. Maar de kwaaltjes kunnen nog komen natuurlijk ? 
Bij de eerste had ik ook geen kwaaltjes dus zegt ook weer niks haha. Stom hè 

Gefeliciteerd allemaal!

Zooo wist wel dat ik ongeduldig ben maar wat duren de dagen dan lang he, ik heb woensdag me eerste echo, weinig klachten. Geen bloedverlies, hopelijk is dat ook een goed teken?. Moeten maar een beetje vertrouwen op ons lichaam, hoe lastig ook soms.

Nog meer mensen woensdag de 1e echo?

Dan volgens de berekening 7+3.

Fijn weekend voor nu allemaal!!
Groetjes Lies

Hi lieve dames, ik ben inmiddels 6+1 weken zwanger, sinds deze week ben ik spuug misselijk. Aan het begin van deze week, hield ik helemaal niks binnen. Toen heb ik tabletjes van de huisarts voorgeschreven gekregen, gember pillen geprobeerd, maar ik voel me nog steeds ziek, zwak en misselijk ?. Heeft iemand nog tips?

Xx

Laura ook welkom, naar dat je je zo ziek voelt.
Probiotica kan helpen, gember thee, heel vaak kleine beetjes eten en eten in bed voor je opstaat. Maar waarschijnlijk heb je al die dingen al wel gehad inmiddels.. sterkte! 
Lies lastig hè, wachten :p

heey lastig idd. ik ben nu 6+2 weken en ik begin nu ook vaker misselijk te worden. net ook in de winkel... lekker handig

Hi Laura, Ik heb van mijn arts een middeltje gehad genaamd Antagel en ik eet verdeeld over de dag kleine beetjes. Hopelijk helpt dit jou ook! Bij mij gaat het nu vanaf week 8 beter.  Sterkte & natuurlijk ook gefeliciteerd!! Liefs, Suzanne

Vereveld dat je zo misselijk bent, helaas geen tips voor je. 
Zelf (nog) niet misselijk en herken dat ook niet van mij eerste zwangerschap.

Hopelijk vindt je een wonder middel ;-) 

Hier nog 4 weken wachten tot eerste echo, jeetje wat duurt dat lang!! 

Terug
Bovenaan