Uitgerekend december 2021

Ik ben nu 8 weken zwanger en misselijkheid lijkt wat minder aanwezig te zijn. Wat ik doe is in bed crackers eten, heb van die polsbandjes om voor reisziekte en zwangerschaps misselijkheid en eet regelmatig wat. Ontbijt met beschuit met jam en een appel lijkt ook te werken.

Gefeliciteerd iedereen die erbij gekomen is!
Hier wisselen de kwaaltjes ook hoor. Enige kwaaltje is wat gevoelige borsten, de ene dag wel de andere dag niet. Verder eigenlijk niets. De VK vertelde mij dat er ook soms een plateaufase zit in het HCG en het niet alleen maar stijl omhoog loopt??

Wij hebben gister de eerste echo gehad, heel vroeg, met 6 weken. Alles zag er voor het termijn goed uit, ze dacht ook hartactie te zien maar durfde het niet met zekerheid te zeggen. Alles was nog zo klein. Voor ons geruststelling/garantie tot de voordeur. Over 1.5 week weer een echo, dan 7+4.
Iedereen die komende week mag: heel veel succes en plezier met de echo's!!

Ik heb de echo ook met 8 weken(over net iets minder dan 2 weken) maar ivm te snelle schildklier heeft mijn internist geregeld dat ik naar een gynaecoloog moet. Ik denk dat ik daar komende week meer over hoor.
Maar spannend he maandag de echo's. Komt vast goed

Mijn eerste zwangerschap was de 1ste echo ook met 9 weken. Ik bel maandag de vk even afwachten wat hun doen, misschien nu wat eerder vanwege de vroege mk in december. Ik moet vanaf 20 weken onder controle bij de gynaecoloog, dit omdat onze 1ste te licht van gewicht was bij de geboorte. Op 2 dagen na de 42 weken voldragen. Bleek achteraf na onderzoek aan de placenta dat er wat infarctjes waren. Niets om ons zorgen over te maken maar ze willen de groei van een volgende goed in de gaten houden. Dus ik verwacht na de 20 weken wat meer controles dan bij de 1ste.

Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie omgeving?

Mammavanloesje : ik heb het al aan me ouders verteld en een goede vriendin, toch fijn om het te delen en kon het ook gewoon niet langer voor me houden?. Haha,
Succes voor iedereen die morgen de 1e echo heeft. Laten jullie weten hoe t was?

Terug
Bovenaan