Uitgerekend december 2021

Toen ik de test had gedaan heb ik gelijk mijn beste vriendin gebeld ?
En me ouders ga ik het ook v.d week vertellen dit omdat ik ze dagelijks zie ivm werk. En het dan toch niet geheim kan houden haha.
Voor de rest wacht ik sws tot de eerste echo of termijn echo  

Dag dames , 

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Ik voel mij sinds een halve week best beroerd.. erg moe en vrijwel de hele dag weeïg en misselijk.. hierdoor is het echte geluksgevoel nog niet echt geland .. wellicht dat de eerste echo hier verandering in brengt?! Nog meer dames die zich beroerd voelen? bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook wel misselijk geweest maar volgens mij vanaf 8 weken en niet nu al! 

kan ik mij nog toevoegen bij de app? Wel fijn om te kletsen/relativeren denk ik? 

groetjes Lies 

[quote quote=10438788]Facebook groep die in het eerste bericht staat is vol. Iemand nog behoefte om een nieuwe groep aan te maken?[/quote]
Dankje! Ik haal hem uit de opening dan!

Helemaal goed. Als er genoeg animo is voor een nieuwe groep, heeft iemand zin om deze aan te maken? Dan kan het eventueel weer boven vast gezet worden. 

Hallo lies, gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik herken het misselijk zijn niet. Ook bij de eerste niet. Maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is. Hopelijk voel je je Gauw beter. 

Terug
Bovenaan