Uitgerekend december 2021

Wat fijn een goede echo :)

Hier pas de eerste echo op 24-5 duurt veelste lang haha. 
Ook dan 9 weken. 

Nee ik zit niet in de groepsapp. 
Ik wacht nog op een nieuwe Facebook groep haha.

[quote quote=10439393]Maak je hem zelf aan anders, poni? Zet ik hem wel in de opening! Er komen vast nog december moeders bij![/quote]
Dat kan ik indd ook nog doen ;-) 
Zal vanavond worden en anders v.d week eventjes.

Hee meiden,

Sinds vandaag enorm heftige buikkrampen. Ik zit nu op 8 weken en lees online dat de baarmoeder dan gaat groeien en dit voor kramp kan zorgen maar deze krampen doen zo'n pijn dat ik me echt zorgen maak. Iemand hier ervaring mee? De echo vorige week was goed.

@ mama Suuz de krampen die ik ken zijn soms vervelend maar niet extreem pijnlijk maar ieder heeft een andere pijngrens. Hopelijk rust het snel en stelt het je weer gerust.

@ poni we wachten samen tot eind mei.

Ik wil ook wel in de Facebook maar dan wel als onze familie en vrienden op de hoogte zijn van de zwangerschap. Dadelijk zit er een bekende en dat zou ik jammer vinden.

Doen jullie mee voor moeders voor moeders?

[quote quote=10439236]@mammavanloesje spannend!! Hoop dat de dagen een beetje voorbij gaan, voel je je goed? ?Groetjes lies [/quote]Ik voel me prima. Moe maar verder geen klachten, ken ik ook van mijn 1ste zwangerschap. Daar ben ik tot de 42 weken doorheen gefloten dus hopelijk nu weer een zorgeloze makkelijke zwangerschap.

Terug
Bovenaan