Uitgerekend december 2021

Fijn Chantal, die goede echo! 
mammavanloesje, ik ben afgelopen vrijdag gestart met moeders voor moeders. Ik heb zelf die medicatie gebruikt die dmv MvM gemaakt kan worden, dus wil graag wat terug doen!
Denk je er ook over het te doen?

Suuz ik ben ook voor een spoed-echo geweest (toen was ik dan wel 6+5 week) vanwege echt enorme pijnlijke krampen. Zakte na een paar dagen gelukkig weer af, maar oh wat een pijn en zorgen was dat. Hopelijk zakt het bij jou ook snel.

Mammavanloesje : oh super fijn. Hopelijk nu ook, ik heb geen vergelijking materiaal haha dus alles is nieuw en overal vraag ik me af..klopt dit??! Maargoed nog 2 dagen geduld....
Groetjes lies 

@Saviera wat spannend hè. Nog even afwachten maar super leuk!
10 mei hebben we de eerste echo. Op het moment kunnen wij niet echt genieten, dit omdat we bang zijn dat we bij de eerste echo geen goed nieuws krijgen. Dit was bij ons in december helaas het geval. We weten dat we positief moeten blijven maar we vinden het nogal eng en spannend.
Verder voel ik me buiten de vermoeidheid nog redelijk oké. De misselijkheid begint bij mij vooral s'avonds op te spelen. Hebben meer dames hier last van?  

Spannend good Luck. Het is ook zo makkelijk gezegd dat je positief moet denken maar ik begrijp je zorgen.
Ik heb in de avond ook meer last van opgeblazen buik en wat misselijkheids vlagen. Maar minimaal.

Ik heb met mijn eerste zwangerschap ook meegedaan met moeders voor moeders. Heb me vanmiddag weer aangemeld.
Vorige zwangerschap moest mijn man de kannen vullen want als ik die kannen open maakte ging ik over mijn nek van de geur. Dus ik verzamelde het in de badkamer totdat mijn man thuis kwam.

[quote quote=10439551]Mammavanloesje : oh super fijn. Hopelijk nu ook, ik heb geen vergelijking materiaal haha dus alles is nieuw en overal vraag ik me af..klopt dit??! Maargoed nog 2 dagen geduld....
Groetjes lies [/quote]Uit ervaring als je baby er eenmaal is, is het nog allemaal nieuw. En iedere moeder doet maar wat ;)

Mama Suuz ik heb vandaag ook behoorlijke krampen gehad. Ben ook ong. 8 weken zwanger.

Gisterenavond wat steekjes maar vandaag hebben de krampen bijna 4 uur aangehouden. De hele tijd in mijn onderbuik. Eerst aan de zijkanten en daarna in het midden.
Heb net even wat opgezocht en krampen is in week 8 heel normaal schijnbaar. Vond wel dat het bij mij lang aanhield maar wil mezelf niet te bang maken ☺️
Zolang ik geen bloed verlies heb zal er wel niks aan de hand zijn.
We hebben al een eerste echo gehad en die was helemaal goed, mooi kloppend hartje dus denk daar vooral aan!

Terug
Bovenaan