Uitgerekend december 2021

Hoi meiden, ik wil me ook graag aanmelden op dit forum. 
Ik ben a.s. Woensdag 7 weken zwanger van ons 2e kindje en heb aanstaande donderdag de eerste echo gepland staan. Een vroege echo omdat ik in december een miskraam heb gehad en het nu best spannend vind. Uiteraard probeer ik op mijn lichaam te vertrouwen maar helemaal onbezonnen naar de verloskunde gaan is er niet meer bij. 

Oh, en mijn uitgerekende datum is rond 15 dec. Zal er wel weer 2 weken overheen gaan zoals de vorige keer dus ik reken op Kerst ?

Hoi hoi allemaal,  Na een hele tijd mee lezen toch zelf ook maar een berichtje plaatsen. Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal ?
Zaterdag 17 april een positieve test gehad. Totaal niet verwacht aangezien ik net gestopt was met de pil en ik op mijn eerste 'echte' menstruatie zat te wachten. Omdat ik een aantal jaar geleden ook gestopt ben geweest met de pil ivm een babywens en dit duurde ruim een jaar wat uiteindelijk een miskraam is geworden. De miskraam was echt een verschrikking en er kon niet meer misgaan dan dat er mis is gegaan. 
Aantal jaar verder een nieuwe partner en nog steeds de wens. En nu is het dan zover en ik heb meer last van de vorige situatie dan ik verwacht had... Ik durf niet blij te zijn tot ik de echo heb gezien en die goed zit.
Volgende week woensdag 5 mei hebben we een echo. Dan ben ik 8+1 week volgens eigen berekening. 

Hoi allemaal.
Ik sluit mij hier graag hij aan. Ben nieuw op deze app. ? Op 23 maart ben ik er achter gekomen dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Op 15 april heb ik een vroege echo laten maken, gewoon voor de zekerheid. Het hartje klopte toen al. ? Ik was toen 6w+6d na eigen berekening. Rond 3 december ben ik uitgerekend. Kan ook iets eerder zei de verloskundige. Op 8 mei heb ik de termijn echo. Heel spannend allemaal. ?

@mamavanloesje: wij hebben het al tegen onze familie gezegd. Wij vinden het fijn om het erover te hebben maar ook als het niet goed mag zijn. Bij het 'verwerken' van mijn miskraam afgelopen december heeft me dat ook enorm geholpen ?. Dus wij zijn daar best makkelijk in. 

@Daaniexx dat hebben wij inderdaad ook gedaan om deze reden. Omdat het bij ons in dec ook mis is gegaan was er erg blij dat ze het wisten. Ik heb veel aan hun steun gehad. Nu hebben wij ze het ook al verteld. 

Hoi!

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje?
Zoo spannend dit ik wist niet wat me overkwam toen ik de positieve test in mn handen had.
Ik ben nu volgens de berekening 5 + 2
En heb op 8 mei mijn eerste echo!
Weken gaan normaal snel maar nu.. pfff.
Gefeliciteerd aan iedereen hier!
Geniet er van.

Terug
Bovenaan