uitgerekend eerst week Augustus 2018

Vanmorgen alvast een test gedaan. 3dagen te vroeg maar toch al een duidelijk streep! waarschijnlijk 4 augustus uitgeteld. Nog meer mensen om te feliciteren? :)

Gefeliciteerd! Mag ik me ook bij dit topic aanmelden? Gister mijn NOD gehad maar de 16e al getest, positief! Ik ben zo ontzettend blij!! Ik had een lange en onregelmatige cyclus, berekeningen online geven 30 juli / 1 augustus aan. Bij het juli topic loop ik misschien wel te veel achter en ik sluit dan denk ik beter aan in dit topic. 5 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, super spannend allemaal! Heb jij ook kwaaltjes lavendel? 
Beautygirl ik hoop dat je snel positief mag testen, veel succes.

Beautygirl spannend. Heel veel succes met wachten. Al tekenen of wacht je niet op je NOD?
Tuurlijk mag jij je aansluiten. Ik heb bewust eerste week van augustus erbij gezet want bij een hele maand augustus heb je opeens zo veel mensen dat je het forum niet meer goed kunt volgen merk ik. Dus misschien dat dit handiger is. Mijn NOD moet nog komen.. vrijdag nog een keer testen met een clear blue test.
 Kwaaltjes.. nou sinds ik het weet wordt het alleen maar erger. Het voelt een beetje als een griepje maar in mijn buik voelt het alleen  wel anders. Warm koud, misselijk met vlagen, moe en er helemaal niet bij met mijn hoofd. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik denk volgende week ofzo. Eerst nog even het besef krijgen en afwachten op mijn NOD. Het is nog wel erg onwerkelijk allemaal :).
Hoe voel jij je Ann? Jij zat ook in het andere topic hè!

Goedemorgen! Mag ik me bij jullie aansluiten?
Afgelopen zaterdag voor het eerst getest. Licht positief, maandag en vandaag een KNALLER!
maandag was mijn NOD. ik zou volgens berekening nu 4 weken en 2 dagen zijn. 
Zo spannend allemaal!!
x Gerina 

Gefeliciteerd dames! En nog even succes met wachten beautygirl!
Ik heb gisteren een positieve test in handen gehad. Als ik uitga van mijn langste cyclus zou ik 1 augustus uitgerekend zijn. 
Ik moet het nog wel even laten bezinnnen. We waren nog heel hard aan het nadenken over dit kindje, maar dat hoeven we nu dus niet meer te doen. Het is nummer 4 in 6 jaar tijd. Pittig dus! Maar ook dit kindje is welkom!
hoe voelen jullie je?

Sproet, lavendel en ann Gefeliciteerd ook! 
;Wachten is het ergst, succes beautygirl. 
Nummer 4 al sproet, geweldig!!
Logisch dat je het nu even moet laten bezinnen allemaal!
Ik heb erg last van misselijkheid, hang veel boven de wc. 
Wanneer bel je de verloskundige? Nu al of nog wat weekjes wachten? Vind het heel moeilijk om het te verbergen, en jullie?

Vervelend joh dat je zoveel boven de wc hangt!
ben wel misselijk, maar ook grieperig. Dus geen idee waar t nou van komt. Bij de jongens ben ik heel weinig misselijk geweest en bij het meisje pas na 6 weken. 
Ik ga na t weekend de vk bellen denk ik. Heb niet zo’n haast nu Haha en de laatste keer belde ik toen ik het net wist, toen zeiden ze dat ik vroeg belde ;)

Terug
Bovenaan