uitgerekend eerst week Augustus 2018

Ik ben zelf al niet slank haha dus heb al een buik(je) van mezelf ;-)
Dit is ons vierde kindje maar begin wel te merken dat mn broeken strakker gaan zitten. Maar kan ook moeilijk naar de wc, dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk. Maar denk dat ik binnenkort toch eens ga kijken voor eenzwangerschapsbroek.
Ik ga vd week trouwens even alles lezen hier, want dat heb ik nog niet gedaan sorry!

Hoi,
Vandaag 7 weken zwanger en de eerste echo gehad.
Nog voor ze goed en wel bezig was had de verloskundige al een kloppend hartje gezien, en het klopte inderdaad heel stevig! 
Wat een geruststelling en wat geweldig om te zien! Nu nog wachten tot kerst.. dan gaan we het tegen onze ouders zeggen?
Wel sinds gister aan de medicatie omdat ik niks binnen kon houden.. hopelijk zakt dat nog wat weg. 
Verder merk ik ook dat mijn broeken niet comfortabel meer zijn.. 
Hoe vonden jullie de eerste echo??

Liefs!

Wat fijn Juff! Inderdaad een heerlijk gevoel. Al een hele geruststelling!! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Hopelijk blijft alles goed gaan (na een kloppend hartje is de kans kleiner dat het mis gaat toch?). 
Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het beter met de medicatie. En qua broeken begrijp ik precies wat je bedoelt, ook een slanke dame? Ik krijg ze al niet meer dicht, maar vind het te vroeg voor een zwangerschapsbroek. Al meer dames die hier last van hebben? 
Liefs!

Slank kun je mij niet noemen. Maar ik krijg morgen mijn eerste zwangerschapsbroeken binnen... 
je ziet nog niets maar broeken zitten echt niet meer lekker!
gefeliciteerd allemaal met de echo’s! 

Pff ik ben de laatste week zo ziek.. 
elke dag hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. Gelukkig nog niet overgegeven maar vandaag wel bijna. Af en toe misselijk. En de dokter zegt dat m’n bloeddruk wat te laag is maar dat dat vaker voorkomt bij zwangere vrouwen.
Hebben jullie hier ook last van? Zit al een week ziek thuis, hoop dat het snel ophoud. 

Hey dames! Zijn er nog nieuwe updates? En is dit forum überhaupt nog actief of maakt iedereen gebruik van de Facebookgroep? 
Ben in ieder geval benieuwd hoe het met jullie gaat! Marije, vervelend dat je je niet fit voelt. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je? 
Liefs! 

Ik zit inmiddels in een ander forum omdat hier niemand meer actief is, wel jammer. 
Helaas nog niet veel beter, voel me nou inmiddels al 3 weken elke dag ziek maar wel weer aan het werk (omdat het moet, niet omdat ik er zin in heb)
Hoe is het met jou?

Terug
Bovenaan