uitgerekend eerst week Augustus 2018

Leuk! Steeds meer zwangeren. Allemaal gefeliciteerd!
Gaan jullie t nog op een leuke manier vertellen?
heb mij trouwens via de website ingeschreven bij de verloskundige. Dus zal na t weekend wel gebeld worden :)

Wij willen eerst de eerste afspraak bij de Gyn afwachten voor we iets vertellen, hoe weten we nog niet. En jullie?
Zijn er trouwens meer mensen die ook zon last hebben bij de schaamstreek/bekken? Ik had dat niet zo snel verwacht.

Wij gaan als we een echo hebben gehad met kerst de ouders vertellen. De rest pas met 12 weken. 
Ik heb best wel last van mijn onderrug en steekjes in de baarmoeder. 
Gelukkig niet misselijk dat heb ik al een hele week gehad in de eisprong week.. zo gek.

Na zes maanden proberen, mag ik me aanmelden bij jullie! ?  
Vorige week donderdag een negatieve (vroegtijdige) zwangerschapstest. Zaterdag zou ik ongesteld worden en ja hoor, een beetje bloedverlies. Maar zondagavond toch weer een (Etos) test gedaan en die vertoont twee streepjes. Ik dacht even dat dit juist de bevestiging was dat ik niet zwanger was. Haha. Vanmorgen weer een (Clearblue) test gedaan en ook deze is positief. 
Super blij maar het voelt nog zo onwerkelijk (mede door eerst de negatieve test en al een half jaar proberen).
Hoe lang waren jullie bezig? 
En aan wie hebben jullie het al verteld? (Mijn man, beste vriendin en de tandarts toen hij vanmorgen foto's wilde maken) 

Hallo,
Sorry dat ik me bij deze topic aanmeld maaar ik heb jullie ''hulp/advies nodig''
Ik hoop dat iemand van julile mij kan helpen..
afgelopen donderdag onbeschermde seks gehad met mijn vriend.
sinds sept gestopt met de pil.

nu doet mijn lijf sinds vrijdag heel raar.. krampen in mijn onderbuik, opgeblazen gevoel.. veel plassen.
het voelt heel raar.. kan de vinger er niet op leggen wat het is..
omdat ik nog nooit zwanger ben geweest weet ik niet wat ik moet voelen als je zwanger bent..
hoe was dit bij jullie?
wat voelde jullie toen jullie zwanger waren.

kan pas 7dec testen. mijn cyclus is 27dagen.

Ik hoop dat dit mijn 1e kindje word. 3 miskramen meegemaakt in de eerste prillen weken dus erg spannend nu. 
22-12 de eerste echo!!:) wachten duurt lang Hahahaha. 
Ja, Sasje dat is een lastig verhaal. 
7-12 duurt nog vrij lang, je kunt niets anders doen dan rustig afwachten op dit moment. 
De week voordat ik ongesteld moest worden was ik dood moe en erg lage rugpijn. Misselijkheid kwam later. 
En die pijn in bekken/schaamstreek voel ik ook. Doet echt zeer gewoon! Nooit gehad! En een trekkerig gevoel in mijn buik pffoeh! 
Maaaaaar zijn allemaal tekens ?
Succes meiden en GEFELICITEERD!

@xlistjeexx precies dat dus. De gynaecoloog zei dat dit geen kwaad kon.
@kikum gefeliciteerd! Na een half jaar is best snel hoor. Ik heb pcos en dan ben je langer bezig, omdat je eerst nog moet kijken wat er werkt zodat je überhaupt een eisprong krijgt. Ik mag daarbij trouwens nog van geluk spreken dat de eerste stap voor mij voldoende was.

@sasjeee geen idee, maar 7-12 gewoon testen als de ms weg blijft.

mijn eerste echo is 11-12! Best spannend nu!
vertellen doen we daarna aan de ouders en bij 12 weken aan de rest.

@gerina jij ook gefeliciteerd !! Fijn dat je het herkent! Al die rare nieuwe dingen die nu gebeuren... het is fijn dat ik deze kan delen op dit forum zodat ik weet dat ik niet gek ben ?

Terug
Bovenaan