uitgerekend eerst week Augustus 2018

leuk dat er steeds meer aansluiten. Een 4e kindje gefeliciteerd Sproet! Voor mij wordt het het 2e kindje. 
Gerina en Anne hoeveelste kindje is het voor jullie? 
Best leuk om nu samen met mijn vriend dit geheim nog even te bewaren. Ik merk wel dat ik er iets relaxer mee ben dan bij de eerste. Toen wilde ik het meteen met iemand anders delen. Die behoeft heb ik nu niet zo zeer. Ik wacht ook het weekend af en ga volgende week de verloskundige bellen. Wel ben ik al aan het nadenken wanneer we het de ouders gaan vertellen. Kerst lijkt mij wel een mooi moment. Ik ben al aan het rondkijken of ik dat op een orginele manier kan doen. Iemand nog ideen? 

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik sluit mij bij dit groepje aan. Vanmiddag postitief getest en 1 augustus uitgerekend.

Hoi allemaal. 
Gefeliciteerd ten eerste! 
Ik kom me ook heeel voorzichtig melden, 
Het is nog heeeel pril, gister avond positief getest!
wat een verrassing! 
Zo spannend allemaal weer! 

Hier ook 4 dagen voor nod positieve test dus rond 6 aug hopelijk een kleintje ?? zo pril allemaal nog maar nu al zo blij! En leuk om er over te kunnen kletsen met meiden die in de zelfde fase zitten! 

Liefs

Iedereen gefeliciteerd met de positieve tests! Ik ben 27 en hopelijk wordt dit ons eerste kindje. Klopt lavendel je krijgt al snel een gigantische groep als je een hele maand pakt! Dit is wel mooi zo. Ik had veel last van buikkrampen en af en toe misselijkheid. Maar ik voel me nu erg onzeker, want heb daar nu helemaal geen last meer van. Wel wat gevoelige tepels sinds gister en gister wel veel lucht opboeren en wat maagzuur. Ik heb vorige week vrijdag de verloskundige gebeld en een afspraak gekregen op 5 december. Ben heel benieuwd! 

Hi iedereen,

afgelopen dinsdag positief getest, heel licht, maar sindsdien met flagen wat klein symptonen. Dit zou ons eerste kindje zijn, dus wel spannend. Ik heb 5 december een intake bij de VK. In juli heb ik helaas een miskraam gehad, maar deze keer voelt het wel anders, dus ga lekker genieten. 

Iedereen gefeliciteerd 

Hallo,
hier ook een voorzichtige aanmelding!
Vanochtend getest en een licht streepje,
dus wilde zondag nog eens testen voor de zekerheid.

Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan