uitgerekend eerst week Augustus 2018

Ja Saara dat heb ik dus ook, die stinkende urine. Maar betrap mezelf er ook op dat ik veel minder drink dan normaal. Geen trek in ofzo. Dus ik moet echt meer gaan drinken en hoop dat t daar minder mee wordt. 
Succes met je sollicitatie!

Saara hier nog zon stinkerd! Ik ga er dus ook vanuit dat het door de hormonen komt! ?
drinken doe ik juist meer, maar eten moet in etappes anders hou ik het niet binnen. Wel vervelend want ik heb veel meer honger!

Lieve mama's(-to-be), dank jullie wel voor de lieve reacties. 
In het kort: ik heb afscheid genomen van de verloskundigenpraktijk en ben door mijn huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar hebben ze ontdekt dat er een 'stolsel' in de dooierzak zit. Waarschijnlijk eeneiige tweeling waar ik er eentje van heb verloren. Ik moet volgende week weer terug om te kijken of het stolsel kleiner is geworden of misschien al weg is. Ondertussen onderga ik alle zwangerschapskwaaltjes maar in combi met het constant aanhoudende bloedverlies vind ik het wel pittig. 
Heb me net aangemeld voor de FB. Hoop jullie daar ook te zien. 

Dankjewel Sproet86 ?
Ja dat heb ik ook, ik drink nu juist meer. En probeer zo gezond mogelijk te eten voor onze kleine Hummel? 
Morgen komt een vrouw van Moeders voor Moeders, ze komt testen of mijn urine genoeg hCG hormoon bevat. Ik heb me na een paar daagjes over na denken er toch voor aangemeld. Zal een kleine moeite zijn mijn urine opvangen en als ik daar moeilijk zwanger wordende vrouwen mee kan helpen waar ook niet.
Wie doet daar verder ook aan mee?

Hallo dames,
Ook ik zou me graag bij jullie willen voegen :)
Nadat ik in mei een miskraam en curretage gehad heb, ben ik nu precies 7 weken zwanger! Ben 5 augustus uitgerekend.
Heb 28 dec de eerste echo, ik kan niet wachten om een hartje te zien
 Pff wat een hel die eerste weken zeg...

Saara ik wil na de kerstvakantie ook meedoen aan moeders voor moeders. Hoe ging je gesprek? Lijkt mij een mooi gebaar om andere dames te kunnen helpen die moeite hebben om zwanger te worden.
Gefeliciteerd Marcosgirl! 
Zijn er meerdere die al nadenken over zwangerschapsbroeken? Mijn broeken zitten echt niet meer lekker, maar het lijkt me nog zo vroeg...

Omg ik ben nu 7 weken en zwanger van de 2e (hierdoor zal mijn buik vast sneller groeien) maar ik heb t idee dat t nu al is gegroeid?? Wie ziet dit nog meer? Nu ben ik ook al wel 3weken slecht te pas en eet ik bijna meer dan ik beweeg . Zo moe en misselijk en overal last van. Maar dat ik het nu al aan mijn buik kan zien had ik niet verwacht. Bij de eerste duurde het zeker 3 maand .
Bij de eerste heb ik ook mee gedaan met moeders voor moeders. Fijn gevoel dat je op zn simpele manier wat voor een ander kan doen he. Dit keer ben ik er nog niet helemaal uit haha. 

Terug
Bovenaan