uitgerekend eerst week Augustus 2018

Jeetj kikum wat een verhaal zeg!!! Maar wat bijzonder dat het eigenlijk toch goed is!! 
Ik heb eerder op een FB groep gezeten, was anoniem. 
Dus het zou wel kunnen! Lijkt mij wel leuk!
Zit zelf nu aan de zetpillen, hopelijk kan ik nu wat binnen houden. Jeetje wat voel je je dan belabberd zeg. 
Maar goed, positief blijven??  
Slaap lekker ?

Hi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben begin augustus uitgerekend
en ik ben de beheerder van de geheime fb groep!
Mocht je erbij willen mail dan even naar:
augustus2018baby@gmail.com

Liefs,

Net terug van de verloskundige en het hartje klopt! Ik ben zo opgelucht en blij!
Uitgerekende datum is voor nu 3 augustus maar dat kan nog veranderen omdat ze het niet helemaal goed konden zien.
De volgende echo is 9 januari.. de tijd gaat me nu te sloom, ik wil de volgende echo zien haha! Hebben jullie dat ook?
Er is wel 1 dingetje waar ik me zorgen over maak, ik werk normaal gesproken in een koelcel. Heb nu geregeld dat ik kantoorwerk kan doen totdat ik een gesprek met de bedrijfs arts heb maar ik hoop wel dat die me niet terug de koelcel in stuurt. De verloskundige heeft al laten weten dat dat niet goed is dus als ze me terug sturen ga ik de ziektewet in.. kleine gaat voorop! :)
Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee of weet er iets meer over? 
En nog 1 vraagje, mogen we feta eten?? Sommige zeggen van wel en andere van niet.

Hoihoi, vandaag de eerste echo gehad en een mooi knipperlichtje gezien. Onze scampi ?! Toch fijn zo'n vroege echo na een miskraam 3 maanden geleden. Ik sluit me graag bij jullie aan om te kletsen over alles wat er bij komt kijken :)

Volgens mij is je werk zelfs verplicht om je vervangend werk te bieden. Zo werk ik op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblemen.. met veel risico op agressie. Zodra ik het op mijn werk vertel word ik overgeplaatst. 
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat een bedrijfsarts die keuze maakt of überhaupt mag maken.
Wees gerust!

Terug
Bovenaan