uitgerekend eind april/begin mei

Hallo,
ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben kaya en ben 30 jaar.
En ik ben zwanger!!!!! joehoe!!!!
Afgelopen zondag een zwangerschapstest gedaan. Als ik het goed heb berekend, is de uitgerekende bevallingsdatum 1 mei.
Wie zijn er rond die tijd ook uitgerekend en dus nog maar net zwanger?
Ik ben benieuwd wat er allemaal in jou hoofd afspeelt. In de mijne een hele hoop.
Leuk!!!
Groetjes Kaya

Hoi,

Ik ben 2 mei uitgerekend van ons derde kindje, maar mijn hoofd zit ook vol hoor.
Ik heb altijd zo iets van, eerst die 13 weken halen en dan zien we wel weer verder.
Helaas zeggen die 13 weken natuurlijk helemaal niets, daar kan ik over mee praten want onze eerste zoon is overleden op 2 jarige leeftijd.
Dus tja zelfs als er een kindje bij je geboren wordt zegt dat nog niets over het verloop.

Is het voor jou de eerste Kaya?????
Hoe voel jij je???
Ik ben gewoon onwijs blij dat het weer gelukt is om zwanger te raken, voor ons was het nu rond 7 en bij jou???

Hoi

Ik ben Marrigje, 27 jaar en ik weet ook sinds zondag dat ik zwanger ben. Ik ben rond 27 april uitrekend.Het is bij mij de eerste en al in de 2e ronde. De 1e ronde hebben we het rustig aan gedaan, zodat mijn natuurlijke cyclus op gang kon komen na 5 jaar de pil geslikt te hebben. En nu is het dus al zover. Mijn man en ik kunnen het nog steeds niet echt geloven, het is zo snel al gelukt! Mijn man vind het zelfs jammer, dat het nu al niet meer 'voor het echie' hoeft :)

Weten mensen in je omgeving het al? Bij ons nog niet, ja behalve de arts en de verloskundige. Maar op dit moment sta ik bijna op ontploffen, ik wil het zo graag met iemand delen! Dus besloten toch zsm mijn moeder maar uit te nodigen... Mijn schoonvader zien we volgende week zaterdag op vakantie...
Mijn man wilt het er (nog) niet steeds over hebben, begrijpelijk, ik ook niet, maar ik denk er zo veel aan... Bovendien kan ik aan mijn moeder dingen vragen. Ze heb ik nu al twee dagen een drukkend gevoel rechts onderin mijn buik. ZIt nu dus met een kruik tegen mijn buik op de bank. De verloskundige gaf aan dat dat mijn darmen kunnen zijn. Maar dat wil ik dus niet steeds aan hen hoeven te vragen...

Ja, spannend allemaal hoor! Inderdaad bij de meeste mensen wachten tot na de 12e week.

Groetjes

Hoi!!
Hoe ik me voel? Ik ben af en toe misselijk en vanmiddag erge last van mijn buik. Moest toen naar de w.c en ontlasting was dun.Vanmiddag lekker even op de bank in slaap gevallen.
Ik kan eigenlijk heel slecht mijn mond houden t.o mijn moeder, maar heb toch met mijn vriend afgesproken om pas als ik 12 wkn ben het goede nieuws te gaan vertellen. Wij hebben 27 september de 1e echo en 2 oktober de eerste afspraak bij de verloskundige. De echo moet ergens anders worden gedaan. Ik ben wel super benieuwd en heb veel vragen.
Het is allemaal zo ontzettend onwerkelijk!! Ik loop op mijn werk een beetje afwezig rond. Ik hoop dat ze niks aan me zien of merken. Ben ook benieuwd wanneer je buik een beetje gaat groeien.
Maar............... het is zooooooooo leuk!!!! Ik wordt mama!!! Ha ha wie had dat gedacht.

Hoi!
Hier hetzelfde verhaal, ook heel net zwanger!
Erg leuk en gelukkig nog geen kwaaltjes, hopelijk houden we het zo...
Het is voor mij het derde kindje, dus ondertussen wel een klein beetje ervaring, maar het blijft weer spannend en afwachten wat er komen gaat!

Groetjes!

Hi
Hier nog een zwangere!!
Ook zondag een testje gedaan en 2 mei uitgerekend.
Heb het me moeder wel al verteld en een goede vriendin maar verder nog niemand.
Ik heb al een zoontje van 2,5 en een dochter van een jaar maar weer vind ik het super spannend en kan niet wachten tot de eerste echo.
Ga maandag bellen met de gyn voor een afspraak en een afspr maken voor een echo, hoop eigelijk dat ik met 8 wk al terecht kan, dat mocht bij d vorige zwangerschappen ook.

Verder beetje moe en af en toe misselijk maar het valt nog mee.

Groetjes Fee

Hallo allemaal,
ook ik had gisteren een positieve test! Uitgerekende datum rond 30 april/1 mei. (weet mijn exacte natuurlijke cyclus niet, omdat ik pas net met de pil ben gestopt)

Ik hoop met jullie mee te mogen kletsen. Ik heb al een dochtertje van 13 maanden, maar vind het wel weer erg spannend. De vorige keer duurde het een half jaar voordat "het lukte", nu ben ik net een 1,5 maand gestopt met de pil. Het is onverwacht snel dus...maakt me ook wel een beetje onzeker. Maar het is natuurlijk super.
Vandaag de verloskundige gebeld, 29 september de echo en intake...dat duurt dus nog even.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen klachten alleen wat vage menstruatieachtige klachten.

Groetjes

Hoi dames!

Ik ben ietsje langer zwanger, 19 april uitgerekend. Dus deze week 7 weken....

Ook ik heb moeite met niet vertellen. Wegens familie omstandigheden voel ik mij eigenlijk ook min of meer verplicht om het al te vertellen. Wij hebben as dinsdag 1 september de 1e afspraak (daarmee hopelijk ook de 1e echo).

Daarna, dan is er al meer zeker, gaan we het aan mijn ouders en broer vertellen. Ik weet het, das 8 weken ipv 12, maar ik wil niet dat ze het moeten raden of dat ze er via via achter komen. Dan moet ik nog 4 weken hopen dat alles goed gaat zeg maar...

Ik heb heel veel last van kwaaltjes, misselijk, opgeblazen gevoel en heel veel moe.

Geniet ervan meiden!

Groet,

Terug
Bovenaan