uitgerekend eind april/begin mei

Hallo Allemaal,
Leuk om al jullie verhalen te lezen over de zwangerschappen!
Ik heet Mandy en ben 22 jaar. Sinds afgelopen zaterdag weten we dat ik zwanger ben van ons eerste kindje die voor ons als een totale verrassing komt!!
Vanmorgen ben ik bij de dokter geweest en die vertelde mij dat we, zoals het nu lijkt, 29/30 april uitgerekend zijn.
Onze beide ouders en broer en zussen hebben we allemaal over het kleine nieuws verteld en reageerden vol verbazing maar heel positief.
Hadden het eigenlijk voor ons willen houden, maar dat is door toevalligheden niet gelukt.
Hoop veel van jullie verhalen te kunnen blijven volgen...
Groetjes Mandy

hallo!
ik ben linda en ik weet sinds zaterdag dat ik in verwachting ben.
ben alleen best bang dat ik t toch niet ben...

heb 4 testen gedaan. alle 4 stik positief.
dus t is wel zo...

kan t nog niet geloven!!!!!

Hoi lieflinneke,

ik snap helemaal wat je bedoelt, heb net ook weer een test gedaan, terwijl ik nu al ruim een week weet dat ik zwanger ben, maar ja ze liggen toch nog in de kast en ik vind het gewoon super om te zien als er 2 streepjes verschijnen haha.
Ja we zijn nu allemaal aan het wachten tot het zover is dat we naar de verloskundige of gyn kunnen voor de eerste echo's.
Ik heb het al verteld aan onze ouders en aan mijn vriendinnen.
We zijn gewoon zo blij dat het weer gelukt is en vooral omdat het nu alweer ronde 7 was.
En ja het is nou eenmaal zo als je eenmaal probeert zwanger te worden dan wil je het ook gelijk toch??!!!

Hey Lieflinneke en Bobbian,
Het nog niet kunnen geloven dat ik zwanger ben herken ik inderdaad ook. Vanaf zaterdag leef ik voor mijn gevoel in een soort roes die alleen maar lijkt op een hele fijne droom.
Ben vanochtend bij de huisarts geweest en zelfs die werd er helemaal vrolijk van!!
Vanmiddag de vk gebelt en daar heb ik nu voor de 28ste de eerste afspraak en de 30ste voor een echo !!
Allemaal erg spannend!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!!...

Hallo Allemaal!!

Ik weet sinds 1.5 week ook dat ik zwanger ben!! Zoooooo blij! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, ook al worden de kwaaltjes met de dag erger! Ben hele dagen misselijk, enorm moe, mijn borsten doen nu al pijn ( 1voordeel, ze lijken ook al groter :D ), ik kan niet meer op mn zij liggen, dat doet te veel pijn! Maar dat neem ik allemaal voor lief, ik wordt gewoon mama!!
Morgen gaan we de vk bellen, dan kan het aftellen beginnen. Ik zal echt opgelucht zijn als ik met eigen ogen kan zien dat het hartje klopt. Ik ben best heel erg bang dat het nog misgaat nml.. Voel ook vanalles in mijn buik, dan vrees ik steeds het ergste.. maargoed, ik ben vooral heel blij, dat soort gedacht probeer ik maar zoveel mogelijk te negeren! Lekker genieten! en ik zal vast niet de enige zijn die het allemaal maar eng vind?
Ik ben trouwens 24, bijna 3 maand getrouwd en sindsdien aan het klussen..In ronde 2 was het al raak! Van de eerste dus :D
Fijn dat we hier al lekker ons ei kwijt kunnen! Wij wachten met vertellen tot na de eerste echo..
geniet allemaal lekker en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
liefs mij

Hallo, ik zal me even voorstellen; ik ben maaike, 27 jaar en na 11 maanden klussen eindelijk zwanger jippie!! Ik was alleen wat bloed verloren vorige week, dus heb vandaag een echo gehad maar alles was goed gelukkig! Ik ben nu iets minder als 6 weken zwanger. Ik denk zo rond eind april 2010 uitgerekend te zijn. Vind het leuk om met jullie de ervarigen te delen omdat we ongeveer allemaal even ver zijn. Volgende week de verloskundige bellen want bij ons willen ze pas dat je met 6 weken zwangerschap belt. Dus ben benieuwd wanneer ik dan terecht kan voor de eerste controle. Heb in ieder geval vandaag al gezien dat het hartje klopte al was het heeel klein.

leuk jullie zo te ontmoeten!

groetjes maaike

hoi hoi,

ik ben helen 23 jaar. na 7 maanden klussen zijn we er donderdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 1e kindje.
volgens mij eigen berekening ben ik nu 5 weken zwanger en ben ik 2 mei uitgerekend.
ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, weet echt niet wat me te wachten staat. vind het allemaal eng en super spannend

groetjes helen

Terug
Bovenaan