uitgerekend eind april/begin mei

Hai meiden,

Ik ben 27 jaar en weet sinds gisterenavond dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!

Voel me super en heel speciaal, kom alleen niet aan werk toe. Gaan echt 100.000 dingen door mijn hoofd!!

Wij zijn wel meteen naar mijn ouders toe gereden. Voor de rest houden we het stil, maar ik kan het wel van de daken schreeuwen!

Enjoy! :)

Hoi dames,

Leuk om hier andere zwangeren te ontmoeten. Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben van ons tweede kindje, ben op 4 mei 2010 uitgerekend. Wij willen het pas vertellen na de eerste controle bij 12 weken, maar ik heb het gevoel dat iedereen het aan me kan zien :)
Ik ben echt blij!!!

Groetjes

hallo
ook ik ben 27 april uitgerekend,
inmiddels van mijn vierde kindje
het was een verassing toen ik van de week de test deed. mijn man zei al een week dat ik zwanger zou zijn en ja hoor zo snel heb ik nog ooit twee streepjes zien verschijnen. ik was eigenlijk aan het wachten tot ik menstrueerde dan kon ik met de pil beginnen, mijn zoontje is nu net 8 maanden. maar we krijgen er nog een kadootje bij.
niemand weet het nu nog behalve ons mam, en wij wachten niet tot de 12 weken. ik ben anderhalf jaar geleden mijn dochter verloren bij 39 weken zwangerschap dus die magische grens van 12 wkn doet mne niets meer.
ik vind het wel helemaal leuk, weer een kleintje onderweg. ben al goed ziek en moe dus dat is positief....ha ha
allemaal veel succes en geniet van jullie aankomende wondertjes want dat zijn ze.
liefs ellen

Hallo allemaal,
Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben en ben rond 29 april uitgerekend.
Ik ben 37 en dit word mijn 1e kindje. Het was niet echt gepland, maar ik ben er SUPER blij mee! Wie had nou gedacht dat ik nog mammie zou worden??

Ik kon van de schrik het niet laten mijn moeder te bellen, nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.

Fijne zwangerschap allemaal.

Liefs Patricia

Hallo,

Ik weet sinds vorige week vrijdag dat we zwanger zijn. Als alles goed gaat krijgen we rond 30 april ons derde kindje!!
Ook al is het de derde ik vind het net zo spanned en onwerkelijk. Het blijft een wonder.....

Succes allemaal!

Hey meiden.

Ik sluit me aan bij dit topic.

Ik heb donderdag 2 kruidvat testen gedaan, daar kwamen hele dunne plus tekens in.
Ik voelde me al zwanger dus opzich was dit genoeg bewijs.
Toch heb ik gister nog een clear bleu test gedaan zo'n digitale en daar stond op ZWANGER!!
Nu ben ik dus helemaal overtuigt!

Over 2 weken intake bij de vk en de week daarna eerste echo.

Ik dacht rond de 6 weken te zitten maar volgens de test zit ik rond de 4 weken. Ben dus erg benieuwd wat de vk gaat zeggen.

We zijn iets langer als een jaar bezig geweest met zwanger worden, we hebben al een zoon van 4,5 jaar oud.

Groetjes yessie

Hallo,

Ik ben Ro en ben zwanger van ons 3e kindje. Heb al een zoon van bijna 8 en een dochter van 6. Ben ongeveer 30 april uitgerekend. Net zo enthousiast als de anderen hier, wil het wel van de daken schreeuwen, hihi. Mijn ouders weten het al wel, maar heb dan ook al een echo gehad en heb over 10 dagen weer een echo. Heb een behoorlijke medische zwangerschapsvoorgeschiedenis, vandaar dat alles al eerder is dan anders. Voel me prima, alleen errug moe. Gaan het officieel vertellen rond de 11e week, na de termijnecho. Lijkt me leuk om met elkaar ons "lief en leed" hier te delen, gezellig! Ow ja, ben 32 jaar.

Groetjes,
Ro

Hallo,

Ik ben Linda en zwanger van ons eerste kindje. Vandaag positief getest. Na 3,5 jaar en 5 IUI eindelijk zwanger. Rond 10 mei uitgerekend. Hoop alleen dat ie of veel eerder of later komt ben namelijk zelf 9 mei jarig HAHA. Goed uitgekiend he.
Voel me verder prima. Op de steekjes in mijn liezen na dan en errug moe. Weten jullie wanneer ik de gyn mag bellen, mag dat vandaag al of nog even wachten. Ik ben op dat gebied nog een leek HAHA. Oja, ik ben 31 jaar
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan