uitgerekend eind april/begin mei

Hoi meiden,

allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap en nu duimen he.

Ik ben maaike ook zwanger van mijn eerst kindje. helaas is het al 2 keer misgegaan dus ik zit nu extra te duimen. Maandag de 1e echo dan ben ik 7 weken en 3 dagen. Ik ben volgens mijn berekening op 23 april uitgerekend.

gr. maaike

jammer dat er nog en mamaclubs april2010 is he.

Hoi meiden, allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik ben Sandra, 30 jaar en zwanger van ons 2de kindje.Ons 1ste wonder is na 6 jaar vechten geboren d.m.v. i.u.i. Na een bbz en 3 miskramen gehad te hebben.
Nu ben ik gewoon SPONTAAN zwanger!(met 1 eileider)Wat een wonder weer!

Ben als t goed is uitgeteld op 26 april en dus 6 weken en 2 dagen zwanger.
Volgende week (8 sept.) krijgen we de 1ste echo.

Groetjes Sandra

Hoi iedereen,
Ik ben Jorien 29 jaar en morgen 6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Dit na 4,5 jaar proberen en 6 IUI pogingen is het nu met IVF gelukt!!
Mijn man en ik zijn echt superblij.
10 september gaan we voor de eerste echo.
Het lijkt me zo speciaal om dan voor het eerst je kindje te zien.
Ben als het goed is uitgerekend 29/30 april.

Groetjes Jorien

Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik ben Noor en weet sinds zaterdag dat we zwanger zijn van ons tweede kindje.
3 mei uitgerekend.

Opnieuw heel gelukkig.
Voel me goed. Leuk om hier ervaringen uit te wisselen.

Noor

hoi meiden,

Ik ben 2 april uitgerekend. Ben nu 10 weken + 3 dagen. Ik heb al 2 echo's gehad, eentje met met 7 weken en eentje met 10 weken. Alles is goed.
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik merk dat mijn misselijkheid al iets minder word als eerst. Ik ben zwanger geraakt na 2 jaar door middel van icsi behandeling. Het was mijn eerste behandeling en gelijk raak. gelukkig.

groetjs daisy
10w+3d

Hoi, ik ben 8 mei uitgerekend. Ik ben 28jr en zwanger van ons eerste kindje :) Na het stoppen met de pil was ik vrijwel meteen zwanger (2mnd tussen) Maandag 1e gesprekje bij de vk, spannend!! Ben dan 6wkn+2dgn.
Wij hebben afgelopen zondag de test gedaan. Heb wel moeite om het niet van de daken te schreeuwen als ik bv mn zus of moeder aan de telefoon heb.. maar we houden nog ff ons mond. Ben wel moe en kan slecht inslaap komen (komt volgensmij gewoon dat ik er nu zo mee bezig ben!) Verder alleen zere borsten, voel me verder best top!
Groetjes

Terug
Bovenaan