Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi meiden, Gefeliciteerd allemaal!! Wat een goed begin van het nieuwe jaar met dit nieuws.Wij hadden donderdag getest na 5 overtijd toen nog geen hele duidelijke streep. Vanmorgen nog een keer getest met cb en ... ja zwanger stond er! Van ons eerste kindje! Vind het moeilijk om niks te zeggen en het niet op te laten vallen met eten en borrelen met oud en nieuw.
Ja, Ik sluit me ook graag aan. Afgelopen dinsdag heel vaag een eerste lijntje. 3 dagen later iets duidelijk en gisteren toch wel een overduidelijk plusje op de clearblue test ?Volgens eigen berekening nu 4w2 ((op basis van ovulatie) en uitgerekend op 6 september. Over 4 weken intake en echo. Een vriendin van ons is verloskundige, dus die hebben we het nieuws gisteren verteld. Ik klets graag met jullie mee.
He Meiden, Wij hebben 1e kerstdag 25 dec de eerste test gedaan en deze was positief. Mn laatste menstruatie was 23 nov. Dit is ook ons eerste kindje dus vind alles best spannend ook de eerste keer dat ik nu zwanger ben. Heb nog geen miskraam gehad ben hier wel bang voor.. Wij hebben 14 januari de eerste echo, zo spannend of het hartje klopt en alles goed is . Hebben jullie al veel zwangerschaps symptomen? Ik heb veel last van mn borsten en vermoeid. Heel soms komt er een lichte misselijkheid op maar de misselijkheid zet gelukkig niet door..Ik zou het leuk vinden om in een besloten Facebook groep te komen zodat we over van alles en nog wat kunnen kletsen! Succes iedereen met de zwangerschap.Liefs Romy
Ik sluit me ook graag aan bij jullie. Ik ben 26 augustus uitgerekend. Ik ben nu 10+6 weken zwanger. Me eerste termijnen echo vorige week gehad en die was goed we hebben een mooie kloppende hartje gezien en de kleine bewoog al lekker veel. ?