Uitgerekend eind augustus/begin september 2019

Aller eerst een fijne kerst.Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Ook van de 1e:).Over 3 weken krijgen we de eerste echo.Heel erg spannend.Ben er zo blij mee. En ergens super onzeker. Maar ik ben geloof ik 10 testen verder.Waarvan de laatste heel donker.Dus misschien wordt t tijd dat ik er nu van ga genieten .Herkennen jullie dit?

Hoi meiden!! Gefeliciteerd allemaal! En fijne kerstdagen! ? Ik weet niet of het nog kan maar zou me ook graag aansluiten bij het facebookgroepje? Ik ben volgens mijn eigen berekening 24-25 augustus uitgerekend! Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Mijn vorige zwangerschap in januari dit jaar ging helaas mis bij 12 weken. We zijn dus nu super gelukkig maar ook een beetje onzeker. Veel liefs olijfje

Hi meiden, hele fijne dagen toegewenst!Mijn dochter wordt aanstaande zondag 1 jaar en ik ben er net achter gekomen dat zij rond 30 augustus grote zus wordt. Helemaal in de wolken!Zijn er meer meiden die al een kleine thuis hebben?Mocht er trouwens een plekje vrij komen, dan kom ik heeel graag bij de FB groep! :)x Soraya 

Ik zou me ook graag willen aansluiten. Ik ben er afgelopen zondag achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Hebben afgelopen juli onze eerste zwangerschap na 16 weken en 3 dagen moeten beeindigen omdat ons zoontje een genetische afwijking bleek te hebben overgekregen van mij die ervoor zorgt dat hij zwaar verstandelijk beperkt zou zijn (bij vrouwen heeft deze afwijking geen effect). Heftig allemaal.. zou eigenlijk afgelopen zondag uitgerekend zijn van ons eerste kindje. en nu dus afgelopen zondag ook weer een positieve zwangerschapstest... heel mooi.. maar ook dubbel.. angst om weer eenzelfde uitslag te krijgen etc.. tijdens m'n vorige zwangerschap had ik ook zo'n groepje, maar toen we de slechte uitslag kregen ben ik daar (uitereaard) uitgestapt.. dus ik dacht ik ga 's kijken of er toevallig nu al een nieuw groepje is.  

He meiden,Gefeliciteerd allemaal! Ik wil me ook graag aansluiten. Volgens mijn berekening ben ik rond 2 september uitgerekend van ons 1e kindje. Heel spannend allemaal, maar we zijn dol gelukkig. Hebben jullie ook moeite om je in te houden bij ie familie met kerst? Ik hou erg van een wijntje en carpaccio. Toen ik deze gisteren afsloeg, kreeg ik veel vragende gezichten...

Hallo allemaal, gefeliciteerd! Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. We zijn meer dan een jaar bezig geweest en zat nu in de 2e ronde met clomid. Had het dit keer echt niet verwacht! Gek he elke x denk je dat het raak is, en dan denk je het niet en dan is het wel raak! We hebben op 14 januari de eerste echo in het ziekenhuis (omdat ik dus al in de medische molen zat) Spannend!  Ik heb je toegevoegd op fb! Wil ook wel in de groep.

Hallo allemaal, gefeliciteerd! Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. We zijn meer dan een jaar bezig geweest en zat nu in de 2e ronde met clomid. Had het dit keer echt niet verwacht! Gek he elke x denk je dat het raak is, en dan denk je het niet en dan is het wel raak!  We hebben op 14 januari de eerste echo in het ziekenhuis (omdat ik dus al in de medische molen zat) Spannend!    Ik heb je toegevoegd op fb! Wil ook wel in de groep.

Terug
Bovenaan