Uitgerekend eind augustus/begin september 2019

Wat spannend! Kom je ook naar de facebookgroep? Even zoeken op joanna ovn Smit (roze bloem als foto) en toevoegen dan voeg ik je toe aan de groep! 

Hallo allemaal!Ook ik ben zwanger! Dit weet ik sinds de 19e, superspannend allemaal. Mijn uitgelekte datum staat nu op 20 augustus, dus ben nu bijna 6 weken in verwachting. Ik klets graag mee op Facebook, heb je al toegevoegd.

Hoi allemaal,Gisteren een early zwangerschapstest gedaan en we kregen een positieve test. Het was onze 4e ronde, dus enorm blij dat we nu een positieve test hebben. 

Gefeliciteerd! Je kunt evt mee doen met het Facebook groepje! Hier vanmorgen de verloskundige gesproken. 9 januari echo en 23 januari de afspraak bij de verloskundige! 

Hallo meiden!Ik sluit me ook graag aan bij het Facebook groepje. (Heb je al toegevoegd op Facebook) Ik ben 5 weken zwanger en ben 27 Augustus uitgerekend. :)

jaaa, mijn test is positief! 10 december een test gedaan maar toen gaf hij niks aan. Maar ik bleef zere borsten houden en voelde mij een beetje vreemd dus vanochtend een test gedaan en die was positief. En vanmiddag nog 1 gedaan van een ander merk en ook die was positief en gaf aan +3 weken. Dus dat betekent ook eind augustus begin september. Nu ben ik met spanning aan het wachten op mijn vriend. Die komt zo uit zijn werk en ik heb een cadeautje met de test onder de kerstboom gelegd! ?ik ga je ook even toevoegen op Facebook! ?

Oehhhh ook ik mag mij eindelijk melden in zo'n groepje. Afgelopen vrijdag was mijn NOD en ik heb positief getest. Dit was onze twaalfde ronde. 

Helaas voor ons meteen een heel stressvol weekend daardoor.
Wij zijn begin december bij de fertiliteitskliniek geweest waar ik ben onderzocht. Het zag er allemaal goed uit...uiteindelijk kreeg ik van de week een verontrustend telefoontje... mijn bloedwaarden waren niet goed (mijn TSH (schildklierhormoon) was te hoog, wat inhoud dat mijn schildklier te traag werkt) Ik moest meteen weer komen prikken op nog 2 andere waarden. Woensdag kreeg ik tot mijn schrik te horen dat deze nog slechter waren en ik niet zwanger mocht worden. Ik zou eerst via de internist moeten om ingesteld te worden op medicatie hiervoor. 

Tot mijn grote schrik en geheel onverwacht (aangezien de kans nu klein was natuurlijk zwanger te worden) deed ik vrijdagavond een (erg) positieve test. De rest van het weekend was spannend. Ik heb zaterdag super veel telefoontjes gepleegd en kon pas vandaag weer terugbellen. 
Gelukkig heeft er een internist meegekeken en mocht ik vandaag direct medicatie ophalen. Ik start hier morgen mee. De verpleegkundige van de schildklierpoli kon mij redelijk gerust stellen (je moet ook echt niet te veel googlen hierop)...

Ik durf nu dus voor het eerst te zeggen: IK BEN ZWANGER!

Terug
Bovenaan