Uitgerekend eind juli 2019

Paar daagjes eerder. Ik ben benieuwd! Nu al gaan regelen? Ik heb met 13+2 weer een afspraak. Wacht dan af. VK gaf aan dat kraamzorg in week 14 kan.We hebben ook overal al naar gekeken. Dus ook opvang. Ik denk dat ik  daar na de volgende afspraak (eind januari) mee bezig ga. Het liefst heb ik alles zsm goed geregeld. Dan weet ik dat het klaar is en goed geregeld en niet lastminute meer hoeft als je al wat verder bent... controlefreack haha.Ik ben maandag wezen prikken. Volgende keer de uitslag. Ik denk dan ook de 20 weken echo aanvragen.  Het lijkt nu allenaal zo traag te gaan. 20 weken echo zal nog zon 2 maanden duren haha.

Goedenavond dames!
Vandaag 12+1! De magische grens voorbijvoorbij en officieel in de 2e trimester aangekomen! Op 24 december termijn echo gehad. Wurmpje was meteen in beeld en belangrijk een duidelijke hartslag. ? Merk dat ik nu ineens in een heel onrustig alles tegelijk willen regelen gevoel. Rommelkamer opruimen, welke kleur babykamer, babykamer meubelen, kraamzorg, uitzet, kinderdagverblijf enz. enz. enz. Herkennen jullie dit? Ik weet dat ik de tijd heb maar mijn hoofd wil er niet aan. (controlefreak! ??) wanneer beginnen jullie met bepaalde dingen regelen? Staat bij jullie alles nog open of staat bij wijze van het bedje al gespreid klaar!? Hoor graag hoe anderen dit doen en ervaren. (heb ook totaal geen ervaring hierin. Going to be first time mom!) 

Hoi! Ik praatte al mee bij de juli groep, ik ben 19 juli uitgerekend. Valt dat ook onder 'eind'? Ik verwacht dat het een week te laat komt (de eerste.. en m'n moeder beviel van de eerste twee ook later...)
Maar goed, gebruiker10097104, ik herken het. Sinds deze week wil ik opeens van alles regelen. Kamer is bijna klaar alleen 1 wandje behangen (staat dit weekend op de planning) moet verder alles nog (meubels kleertjes etc etc) heb echt niks. Deze week ook aan de gang geweest voor opvang. Besproken en berekend (financien) met man wie hoeveel dagen gaat werken (beide 4 dagen) en zo even bezoekje aan IKEA om vast wat inspiratie op te doen. Net alle maten in de kamer opgenomen. (Heel klein met relatief erg grote inbouwkast) maar ben van plan om nog niks te kopen...(volgende week misschien ?) wil alles voor 3e trimester geregeld hebben.

Al een tijdje niet hier geweest maar klets graag weer mee. Begin nu ook wel dingen te willen regelen haha. De schilder komt deze maand maar verder nog weinig gedaan. We hebben al een kindje dus heel veel hebben we niet nodig. 
Ik ben de 29e uitgerekend .

Terug
Bovenaan