Uitgerekend eind juli 2019

Jeee de echo was goed, een kloppend hartje gezien!! 
Ik doe niet mee aan moeders v moeders, heb de vorige keer wel mee gedaan en vond het nu erg moeilijk ivm onzekerheid etc dus heb er voor gekozen om het niet te doen.

Hoi dames,

Mag ik even een beroep doen op jullie ervaringen/advies?
Vanmorgen stond ik op en na het plassen bij het afvegen had ik best veel bruine afscheiding, leek wat op oud bloed (ik kan het zelf vergelijken met afscheiding wat ik vaak had voordat de menstruatie doorbrak) 
Heeft iemand dit ook gehad? Maak me best zorgen, verder geen menstruatie achtige krampen e.d. 
Verloskundige al gebeld en gaf aan me geen zorgen te maken, mocht het bloed helder worden dan wel even bellen.....

Inderdaad! Ik heb het ook gehad die bruine afscheiding ik maakte me ook veel zorgen! Ben nu bijna 8 weken en het is weg.  
Probeer je er niet al te veel op te focussen.. maar als je het niet vertrouwd toch bij de vk aan de bel trekken..  :) 

Super fijn alle goede echo's! Ik mag morgen voor de 8 weken echo spannend weer.Roos begrijpelijk je angst en zorgen, heb helaas geen tips misschien mag je wat vaker op controle komen bij de verloskundige? Joosje wat rot de bruine afscheiding heel vervelend inderdaad en herkenbaar de zorgen heb er zelf helaas ook last van bruin en rood bloedverlies wel kleine beetjes gelukkig al 1 goede echo gehad. Maar ik heb vanmorgen mijn urine na laten kijken bij de dokter en ze zag wat bactieren maar staat nu onder de lamp dus hoor morgen ochtend de uitslag of t een blaasontsteking is. Had namelijk op internet gelezen dat het daar vandaan kan komen en een vriendin van mij had daar ook last van begin vd zwangerschap. Hopelijk is het bij jou ook gauw over. Ik wil me binnenkort ook aanmelden voor moeders voor  moeders.

Ik heb geen ervaring met bruine afscheiding oid. Ik heb wel een mk gehad eerder en had toen echt veel bloedverlies met stolsels en voorafgaand ook buikpijn.. dus zolang je dat niet hebt zou ik me geen zorgen maken!Ik mag over 2 weken voor de 2e echo! Wel rot trouwens met alle kerstdagen etc want ze hadden nog maar heel weinig plek.

Hallo allemaal, Gisteren de 1e echo gehad en ik zou 8.5 week moeten zijn , helaas was er niks te zien..Wel een vruchtzakje en eidooier maar geen baby .Ik heb nu medicatie gekregen om een miskraam op te wekken .Helaas maar het is zoals het is .Gr 

Pxxx had je nog een goede echo gehad? Hopelijk wel! Oh wat erg en naar zeg gebruiker hopen dat het gauw achter de rug is wens je veel sterkte en alle goeds voor 2019 hopelijk gauw weer een positieve test als je de miskraam verwerkt hebt.  Iedereen verder alvast fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar! 

Terug
Bovenaan