Uitgerekend eind juli 2019

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en het blijkt een tweeling te zijn. Als alles goed gaat ben 29 juli uitgerekend, alhoewel tweelingen meestal iets eerder zijn

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en het blijkt een tweeling te zijn. Als alles goed gaat ben 29 juli uitgerekend, alhoewel tweelingen meestal iets eerder zijn

Hallo Dames,

Ik ben helemaal nieuw hier, maar ik wil graag meepraten. Ik zie dat er de laaste tijd wat minder berichten zijn, maar wie weet komt dat gewoon door de feestdagen.

Ik ben afgelopen zomer getrouwd en op onze huwelijksreis zwanger geraakt van ons 1e kindje. Voor het gemak noemen wij hem/haar Mowgli.
Met 7 weken hebben we de 1e echo gehad en hebben we het hartje gehoord. Afgelopen vrijdag hebben we de termijnecho gehad. Alles zag er positief uit en de uitgerekende datum is vastgezet op 29 juli 2019. 
Ik heb tot nu toe niet teveel opgezocht, omdat ik eerst zeker wilde weten dat alles goed was, dus vandaar dat ik  nu pas aansluit.

Super leuk mirrie een tweeling! En fijn alle goede echo's! Ik heb woensdag de termijn echo met 11 weken ben erg benieuwd vind het heel spannend!  

Leuk TS! Ik heb vandaag de termijn echo gehad en alles zag er gelukkig goed uit, de uitgerekend datum is 27 juli.  Was zo mooi om te zien het was heel druk aan het bewegen. Kan de aanvragen van de 20 weken echo en bloedprikken en kraamzorg deze week gaan regelen. Jullie al bezig met regelen?

Terug
Bovenaan