Uitgerekend eind mei/begin juni

Jeetje, wat is er veel gebeurd! Sorry als ik niet iedereen persoonlijk antwoord?
Gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten. 
Mijn meisje is al een flinke tijd ingedaald Daiskuh, en ze ligt al vast in mn bekken. Dan zullen het wel voorweeën ofzo zijn geweest. Ik hoor idd iedereen dat zeggen, dat je weeën herkent. Nou, kom maar op!!
Zwanger yes, zo herkenbaar, dat mentale. Heb dit al zo vaak gehad. Ik isoleer me vaak die dag, en heb veel jank buien. Als mn vriend thuis komt, ben ik òf heel stil, òf ik jank weer alles eruit, zeg alles wat in me om gaat, en dan gaat t wel weer. Slapen vind ik idd dan altijd ook even fijn, dan zijn mn gedachtes even weg. 
Pfoe, ZonnetjeInHuis, dat was even schrikken! Goed dat je hebt gebeld en dat ze toch onderzoeken hebben gedaan, je weet maar nooit. Heb t idd ook 1 keer gehad, het zit je dan niet lekker hè. Ik duim met je mee dat de ontsluiting meer gaat worden!?? Zou toch het beste zijn om alles op de natuurlijke manier te laten gebeuren. Zou idd lekker rustig aan doen vandaag?

Pff dat was schrikken zonnetje. 
Zelf vanochtend gezwommen en nu een beetje bezorgd en ik weet niet zo goed of ik de verloskundige moet bellen. Ik voel onze baby de hele ochtend niet echt, terwijl ik hem normaal de hele dag door voel en gek wordt van de harde plekken en het geschop. Hij begint nu een klein beetje te reageren dus twijfel een beetje. Zou zo nog even gaan winkelen dus ik kijk het wel even aan.

@Jippie vervelend hè.. Ik had de tip gekregen van de verloskundige om een glas cola te drinken en op de bank te gaan liggen met je handen op je buik. Als ik binnen 1 uur minder dan 5 bewegingen voelde, moest ik weer bellen. Heb nu dus altijd blikjes cola in huis. Succes! Laat je t ff weten?

@Jippie vervelend hè.. Ik had de tip gekregen van de verloskundige om een glas cola te drinken en op de bank te gaan liggen met je handen op je buik. Als ik binnen 1 uur minder dan 5 bewegingen voelde, moest ik weer bellen. Heb nu dus altijd blikjes cola in huis. Succes! Laat je t ff weten?

Dankje voor de tip witte chocola! Ik heb een glad limonade op en ben even gaan liggen. Gelukkig kreeg ik nu dan ineens toch even een flinke korte reactie dus het zal toch wel goed gaan dan. Ik hou het vanmiddag wel even in de gaten, normaal let ik er niet op omdat ik de hele dag en nacht door wel flinke beweging voel.en nu viel het me ineens op dat ik dus niets voelde.

Je kunt het beste iets heel zoets drinken met prik, aangezien je darmen geluid gaan maken van koolzuur. En daar kan die kleine op reageren? Ja dat valt dan idd op, heel gek.
Ik wilde graag gaan stofzuigen vandaag, maar ben niet vooruit te branden... Lig alleen maar als een dood vogeltje op de bank. Hopelijk krijg ik nog wat energie want de dag gaat wel weer lang duren zo?

Toch de verloskundige maar gebeld en moet toch naar het ziekenhuis voor een ctg, omdat er dus een veranderd patroon is. Waarschijnlijk niets aan de hand, maar voor de zekerheid.

Inderdaad liggen op je linkerzij, koolzuur rijk drinken of iets waar de baby normaal erg op reageert zoals koffie of ijskoud drinken, net wat je hebt. En dan echt een uur afwachten of je genoeg beweging voelt. Als je toch minder voelt even bellen, ze kunnen je ook geruststellen aan de telefoon en zeker overdag gewoon altijd bellen. 
Oh balen chocolade :( ook zo'n dag dus ? niks aan! 

Terug
Bovenaan