Uitgerekend eind mei/begin juni

Goed om toch gebeld te hebben, als het je niet lekker zat. Succes!! We horen het wel?
Zwanger yes, idd. Straks ff een kopje koffie nemen, wie weet krijg ik daar wat energie van..

[quote quote=10200077]Idd Mie die doorwerkt tot 1 week. Hoe dan!? :-O[/quote]
Wel, ik was eigenlijk wel verrast om te lezen dat jullie in NL niet meer mogen werken na 36 weken. In België werken heel veel mensen door tot de laatste week (om de weken verlof te sparen voor na de bevalling), maar in de praktijk nemen ze nog wat "gewone" verlofdagen op en zo. Als zelfstandige is dat natuurlijk wat anders. Nog 2 werkweken te gaan! :)
Op zich lukt 't nog wel, al zijn de batterijen wel op tegen 's avonds. Op donderdag heb ik bijvoorbeeld een minder drukke dag, beetje kunnen rusten tussenin en ook wat vroeger klaar... 
Deze ochtend controle gehad en alles prima: groot, niet ingedaald, geen opening... Dus ik hoop deze 2 weken rustig kunnen uit te doen...

Voor de baby staat alles klaar... Dus in die zin mag hij wel komen hoor. Ik kan me ergens ook niet voorstellen dat ik nog echt die 4 weken uit doe of overtijd ga! Dus gewoon nog 2 weken werken en dan bevallen klinkt prima!
Zo leuk dat er al wat baby'tjes uit dit topic geboren zijn! Spannend!!

Daar zullen we Mie hebben! Haha, toch een verschil van verwachtingen dan of je in Nederland of België woont. Nou ik vind het knap hoor! Zet hem op! Doen ze bij jullie dan wel inwendig onderzoek dat je weet dat er geen opening is?
Succes aan de ctg! Hopelijk niks mis! 

Ik had sowieso een controle staan maar jippie, ik ken het gevoel. Je wilt er vertrouwen in hebben dat het klopt. Toch drukken ze me keer op keer op t hart dat ik moet bellen als Mn gevoel zegt dat t niet klopt of anders is. Als je bijv geen reactie krijgt als je wrijft of als de baby normaal wel druk is. En mijn eigen graadmeter is Mn hoofd, als dat met me op de loop gaat, ga ik bellen? kans dat het mis is is klein, maar kunt beter een keer extra gaan. 

Het is ook lastig hoor, wanneer is iets nou anders of hoort het bij de termijn, misschien slaapt baby net een uurtje of heb je er even niet op gelet.. ik blijf wat dat betreft ook twijfelen. Maar inderdaad gewoon echt bellen! Succes zo jippie

Oh ik zie dat ik nog een pagina achterliep en je inmiddels gebeld heb, Jippie. goed gedaan! Succes vanmiddag. Geniet maar van het hartje, ik vond het net een galopperend paardje ? 
Nou Mie, zet m op dan met nog even werken. Ben blij dat ik lekker kan netflixen ☺️ 

Ja, deze ochtend naast een gewone echo ook een inwendige en een vaginaal onderzoek gehad... De inwendige echo doet de gynaecoloog  niet standaard op die termijn denk ik (maar ik heb een lang bekken of zo, waardoor ze met een normale echo het hoofdje niet kan controleren...). Hij zit dus aan de ene kant wel al laag, maar aan de andere kant ook nog niet. Ik kan me er moeilijk iets bij voorstellen ?.

Terug
Bovenaan