Uitgerekend eind mei/begin juni

Gefeliciteerd Steefje met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat het voorspoedig is gegaan en nu ook alles goed gaat! Geniet ervan!
Voor wat betreft voedingsbeha's, ik draag ze al vanaf week 14 ofzo omdat ik echt enorme groeispurten toen kreeg en geen beugels kon verdragen. Echter wel een flink grote cup dus wel die ondersteuning nodig. Ik heb er 2 van carriwell (prenatal) met een gelbeugel. Wel wat prijzig (50€) maar echt ideaal. Én steun, en voedingsbeha, en ruimte om in te groeien (zit ook verlengstukje bij nog).

Oja en mijn vk en zkh (en yogadocente) zeiden als je twijfelt of je weeën hebt, dan heb je ze niet. ? ze zeggen echt You Know! Idd regelmatig en met tussenpozen. 

Oh ik ben zo ontzettend chagrijnig vandaag, echt met mijn verkeerde been uit bed gestapt :( ik kom mezelf echt in alles tegen vanmorgen, reageer vervelend op m'n man en dochter.. totaal geen zin in schoonmaken of boodschappen doen en stiekem al helemaal niet in de speeltuin, maar ik kan het ook niet maken om niet te gaan. Ik vind het wel zwaar worden hoor, ook psychisch. Ben een beetje afspraken aan het afhouden omdat ik nog ziek ben en steeds hoop dat ik dan ga bevallen. Word helemaal gek van mezelf nu op deze manier. En dan te bedenken dat ik misschien gewoon nog 2 weken zo moet. 
Heb ook wel echt respect voor Mie die tot een week voor de uitgerekende datum door werkt.. ik had het echt niet gekund. En dan ook echt niet :p. Maar ik zie wel voordelen van 4 weken van te voren met verlof, als je eenmaal met verlof bent zit je toch een beetje te wachten eigenlijk. 
Nou, tijd om mezelf te vermannen en gewoon door te gaan met de dag. Bah. Hopelijk komen alle baby's snel en hoeven we niet zo lang meer te stressen en te wachten 

Oh ja dat is ook wel zo ja, bij twijfel zijn het geen weeën, maar eerder krampen, voorwerk, dat soort dingen. 
Hier trouwens ook een heel gespannen onderbuik en steken onderin. Maar dus nog niet ingedaald of aan het indalen, dus dat is ook gewoon iets wat erbij hoort. Oh en met opstaan van de bank krijg ik standaard buikpijn :p. Hele dag blijven zitten dus ?

Kalm aan Zwanger Yes. Deze dagen zitten er nu eenmaal ook tussen. Als het gaat toch even naar de speeltuin (gaat je waarschijnlijk ook wel even goed doen) en anders lekker thuisblijven en aan toegeven (waar mogelijk met jouw dochtertje natuurlijk). Accepteren, dan is het minder erg?
Idd Mie die doorwerkt tot 1 week. Hoe dan!? :-O

Haha ja komt ook allemaal wel goed, ga zo maar naar de speeltuin en boodschappen doen, anders krijg ik medelijden met mijn dochter en dat maakt het alleen erger :p. Straks maar even met haar mee slapen ?
Ja ik vind het echt onvoorstelbaar dat dat moet hoor, als zzp tot 1 week door gaan. Ik merk nu dat zitten al gewoon zwaar wordt, laat staan als je dan 8 uur gewoon moet werken.. wauw.. ik ben wel heel blij dat ik in Nederland woon ?

Zoo, net terug van, uiteindelijk paar uur, ziekenhuis. Heb met controle aangegeven dat ik ons kleintje minder voelde vannacht en vanochtend. Maar dat ie opzich wel weer aanwezig was en ik me niet echt druk meer maakte. Heeft ze ff met de echo gekeken naar hoeveelheid vruchtwater. Leek haar aan de weinige kant maar na bellen met gyn toch genoeg gezien de termijn. Maar vd zekerheid leek het haar wel goed om even een hartfilmpje te maken en ff onderzoek van die afscheiding te doen om te kijken of t geen vruchtwater is omdat t zo waterig is. Ze snapte Mn verwarring maar de vliezen zijn dus nog niet gebroken. Tijdens t hartfilmpje ging ons ukkie ook lekker turnen (grappig hoe je dat meteen aan de hartslag ziet ook) en mocht ik daarna dus weer naar huis. 
Ohja, k had ietsjepietsje ontsluiting, maar dat was nog onvoldoende om zo te kunnen inleiden. Ze had goede hoop dat het de komende dagen meer wordt en dan genoeg is voor volgende week.. anders wordt het een ballonnetje. 
Hoe was het in de speeltuin zwangeryes? Viel het mee? Ik wou nog ff lekker gaan zwemmen vanochtend maar door al die langere afspraken redde ik dat niet meer helaas...dus nu wordt het een middagje relaxen op de bank denk ik☺️

Oh zonnetje, toch al iets ontsluiting, hopelijk zet dat de komende dagen wat door! Wel fijn dat je geen vruchtwater verliest, anders had je misschien in het ziekenhuis moeten blijven? 
Zwemmen was wel lekker geweest ja, zou ik toch ook een keer moeten doen..
Toch een uurtje buiten geweest vanmorgen, dat scheelt. Nu even een broodje smeren en straks mee naar bed met een boekje of tijdschrift, even kijken of ik nog wat heb liggen :p

Terug
Bovenaan