Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi,
Gefeliciteerd allemaal!
Ik weet een dag of 3 dat ik in verwachting ben. Omdat het streepje niet heel sterk was, vanmorgen een nieuwe test gedaan en deze was nu een stuk beter zichtbaar. 
21 Aug was mijn laatste periode dus dan zou ik nu net over de 5 weken zijn. Doordat we dit jaar al 2x een MK hebben gehad ben ik onzeker en iedere keer dat ik denk wat 'te voelen' sjees ik naar het toilet om te kijken of het toch niet weer de rode duivels zullen zijn.
Verder wel al symptomen. Misselijk, lage rugpijn, opgezwolle buik en ik blijf maar piesen ?
Hopen dat het deze keer goed gaat!

Gefeliciteerd allemaal!
De verloskundige bellen kan al vanaf je positieve test hoor. Ze maken dan een afspraak met 7/8 weken voor de intake. Hier tenminste.. 
Ik heb vandaag gebeld, ik heb een afspraak 23 oktober. Dan ben ik 7, 8 of 9 weken zwanger. En de echo moet ik zelf plannen met 10 weken, of dus 11 of 12. Ik plan hem gewoon dus zo vroeg mogelijk in en dan zien we wel hoe ver ik blijk te zijn. Ik had wel de mogelijkheid voor een vroege echo die ik zelf moet betalen, maar voor die drie weken verschil maakt dat me niet zo veel uit. 
Hier vandaag iets minder misselijk gelukkig. Maar nog wel weeig. En pijnlijke borsten. 
Ik had de pagina op mijn computer onder de favoriete tabbladen gezet, geen idee of dat op mobiel ook kan.. 

Hoihoi!
Ik heb zondag positief getest en ben zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende datum komt rond 29 mei uit. Helaas nog niet echt kunnen genieten omdat ik ziekjes ben en erg bang voor het CMV virus dat ik op mijn werk (kinderdagverblijf) op zou kunnen lopen.
liefs, Sanne

Ik vond 1 miskraam al heftig. Weet nog zo goed dat ik de 1e echo (van mijn zoontje) had en dezelfde verloskundige van de keer ervoor mij kwam halen. Ik kon alleen maar janken en nu ik het erover heb, springen de tranen weer in mijn ogen terwijl ik er helemaal niet meer mee bezig ben. 
Bij mijn verloskundige krijg ik eerst een echo en daarna een intake. 26 oktober hebben we een familieweekend en ik hoop op 25 oktober de echo te krijgen. Zou toch een leuke mededeling zijn (ervan uitgaande dat er een kloppend hartje te zien is).
Geen idee hoe je je de pagina als favoriet opslaat.

Dag mama's allemaal!
Iedereen heeft mooie vooruitzichten... Volgende zomer met de buggy naar buiten ?.
Zelf ben ik in verwachting van m'n vierde kindje, 7weekjes nu. Zijn hier nog grote gezinnen? Want in onze omgeving komt het bijna niet voor.
Heb het ook nog niet tegen de familie verteld, we wachten af na de eerste echo. Ben wat ongerust over de reacties van de mensen rondom.

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik sluit hier aan! Gister een duidelijke positieve test gehad. In de eerste maand al, dus een beetje onwerkelijk is het wel. Ook voorzichtig met blij zijn nog, voel me wel onzeker (is de eerste ;-)).
Heb al een afspraak voor de termijnecho, nog even geduld hebben tot 24 oktober. (eerste dag laatste menstruatie was 28-8)
Groetjes

Gefeliciteerd!
Hier nog geen groot gezin maar zwanger van de tweede. Als alles goed gaat willen we ook graag 4 kinderen later. Meer past hier niet in huis ;). Wilden jullie er graag 4 of meer dragons?

Terug
Bovenaan