Uitgerekend eind mei/begin juni

Klinkt belachelijk, maar ik zou wel elke dag een test willen doen om te kijken of het wel nog zo is. 
We verlangen er allebei al zo lang naar... na meer dan een jaar vorige maand voor de 1ste keer een positieve test, maar vroeg miskraam en nu weer positief, had ik totaal niet verwacht...

Ik snap je echt. Ik heb in mei een miskraam gehad met 10 weken. Ben nu 5weken en ben ook echt bang. We zullen er helaas toch doorheen moeten. Hopelijk en waarschijnlijk voor een goed doel. Xx

@Beckster; ik kan geen link sturen, maar als je zoekt op “uitgerekend juni 2019” dan zie je de site.
Vrijdag afspraak met MvM en vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan en gelijk 2 vette strepen. Merk ook wel dat mijn buik sneller uitzet. Verwacht als het zo doorgaat volgende maand mijn zwangerschapsbroek weer aan te moeten.
Vannacht gelukkig weer een nacht goed geslapen, al heb ik wel last van een middagdip. Nu gelukkig weekend. Hopelijk dat mijn zoontje ook meewerkt en lekker uitslaapt hahaha...

@avb89 hoe gaat het nu? Ben je de dag een beetje doorgekomen op het werk. 

Jeetje, zo veel berichtjes, super leuk. Ik zal maar 2 x per dag gaan meelezen wil ik meedoen.;).
Morgen vroeg ga ik bloedprikken. Smiddags krijg ik de uitslag. Hoop hemmecht dat het hotmail flink gestegen is. Dan kan ik een afspraak maken voor een echo.
Mijn klachten zijn tot nu toe , zeurend gevoel in onderbuik met soms een steek, maagzuur, goed kunnen ruiken, afkeer van krabsalade ( normaal vind ik dat heerlijk).
Een app of een Facebook pagina lijkt me ook leuk. Mocht het zover komen, wil ik er wel bij :).
Ik ben 34 en mijn vriend is 35. We zijn 9 jaar samen en hebben een dochter van bijna 6. Mijn vriend wil Het haar graag al vertellen maar ik wil eerst de echo zien. Ik denk dat ik haar een  babypakje of knuffeltje koop om het te onthullen. En natuurlijk een filmpje ervan maken.

Jeetje, wat een fouten in de tekst. Doet mijn telefoon vanzelf. Ik kan het niet meer aanpassen dus hier even het stukje opnieuw.
Morgen vroeg ga ik bloedprikken. Smiddags krijg ik de uitslag. Hoop echt dat het hormoon flink gestegen is. Dan kan ik een afspraak maken voor een echo.

Haha santje :p lekker hè zo'n mobiel ;p.
Ik zou zelf ook wachten totdat je een echo hebt met vertellen, dan is het wat meer werkelijk. 
Fijn dat de test snel positief was Sté, hopelijk gaat alles goed. 

Er is op facebook al een groep: uitgerekend in juni.
Ik heb een vraagje, bij hoeveel weken gaan jullie het jullie directe naasten vertellen?
Zaterdag ben ik 6 weken (ongeveer). Hele onregelmatige cyclus gehad dus ben benieuwd wat ze bij de verloskundige zeggen, maar goed zaterdag vieren wij de verjaardag van mijn vriend waar van ons beide alleen de ouders en broers en zussen bij zijn. Ik zou het dan al graag vertellen, ookal is het nog maar een paar weekjes. Echter twijfelt mijn vriend nog een beetje tot de 1e echo. Zelf zou ik het ook met hen delen mocht het anders lopen dan dat we hopen.
Hoe denken jullie hierover? Tips?

Mijn familie weet het al. Ook omdat ik hun steun hard nodig heb na de vorige keer.
Mijn werk Weet het ook al. Omdat ik met agressie werk en dus net sommige cliënten niet meer mag werken en de nachten uit moet.

Terug
Bovenaan