Uitgerekend eind mei/begin juni

Vanmorgen men 1ste echo gehad.
Alles goed. Tzit redelijk dicht tegen de wand maar das prima zo. Daardoor kon hij ng niet zo goejd zien van het hartje maar hij dacht er wel ene te zien. Met 2weken terug een nieuwe echo. Kan al niet wachten ?

Aah wat rot. Is het een idee om je verloskundige te bellen? Dan kan zij met je mee denken. 
Mien! Wat fijn, en over 2 weken alweer een echo. 
Zit nu aan de (verse) gember thee en heb vanochtend in bed gegeten. Dat helpt wel tegen de misselijkheid. 

@CLB
Idd. Ben benieuwd. Hopelijk ziet/ hoort hij het hartje dan al wat beter ??
Ik heb enkel last nu sinds kort als in men tanden poets smorgens ? kokhalzen. Amai.

Ik ben als het goed is rond 4juni uitgerekend. Woeehoee. Jullie ook al last van symphomen? Ik ben erg duizelig en een zwaar gevoel in mijn buik. Agja. Geeft aan dat mijn lichaam aan het werk is. Morgen afspraak met de huisarts om bloeddruk en ijzer te meten. Gezien ik afgelopen mei miskraam met 10weken heb gehad is het nu wel extra spannend. 18oktober echo 

Het is misschien dwaas, maar ik heb vandaag nog maar eens een test gedaan. Ik denk dat de angst van vorige keer er nog inzit…. nu, het is nog altijd bang afwachten tot zaterdag. Ik weet intussen Ook wel dat er veel kan veranderen op een zeer korte tijd.
Het enige positieve die ik ervaar is dat ik tor nu toe nog niets voel. Maar dan ook helemaal niets.. geen krampen, geen gevoelige borsten, geen gevoel van aankomende maandstonden… dus… laat ons hopen. 
Het enige verschil bij de vorige testen die ik gebruikt had (digitale van clearblue en een gewone van action) en die van nu, dat hij in nog geen halve minuut positief tekende, echt super snel. 
Ben eigenlijk super nerveus en hou mij constant bezig om er niet de hele tijd mee bezig te zijn…

@ste 
Ik snap je gevoel en als je echt last hebt van je ongerustheid bel de vk. Ik heb ze in mijn vorige zwangerschap wel 100x gebeld. Vinden ze echt niet erg. Het is een onderdeel van hun werk om je gerust te stellen 
Sterkte 

We hebben sowieso een afspraak morgen. 
Maar het is vooral de angst dat het weer kan mislopen. Ik ben aan de ene kant gerust dat ik niet speciaals voel.

Terug
Bovenaan