Uitgerekend eind mei/begin juni

Succes avb89. Ik Heb ook al vaker gehoord dat je af en toe wat roze afscheiding kan hebben. Maar ik snap dat je onzeker wordt, dat zou ik ook hebben. 
@vogeltje spannend zeg!! Wanneer ga je testen? 

Nee hebben geen sex gehad. Dit zenuwachtige gevoel doet ook geen goed denk ik.
moet maar rustig blijven en blijven hopen op een goed groeiend kindje?

Erg vervelend zeg :(. Roze afscheiding kan er inderdaad gewoon prima bij horen en betekent lang niet altijd iets. Anders even kijken of je eerder een echo kan krijgen bij je verloskundige zodat je zekerheid hebt op hopelijk een prachtig kloppend hartje ?

Wat een lekker druk forum! Ik kan het niet bijhouden haha. Een fbgroep zou toch wel fijn zijn, dat volgde ik een stuk beter haha. 
Over alle kwaaltjes: bij mij is het ook heel wisselend. De ene dag veel misselijker en de volgende lijkt er niets aan de hand. Soms ook buikkramp en bloedverlies maar toch echt een mooie echo gehad met 6 weken met zelfs al een kloppend hartje!
wij zijn trouwens allebei 28 en komen uit Rotterdam. We hebben al 2 meisjes van 3 en 1,5 dus het wordt straks heerlijk druk in huis. 

Wij hebben het nu mijn ouders en schoonmoeder verteld. Zij hebben zo meegeleefd na de miskraam. We hebben wel gewacht tot de eerste echo want ik wilde niet dat ze zich net zo’n zorgen zouden maken als wij. Maar zelfs nu met de eerste goede echo blijf ik het spannend vinden. Volgende week vrijdag mogen we weer en dan zou ik 8 weken moeten zijn. 

Avb89, hoe is het nu? 
Ik lees bij sommige dat er dagen zijn met minder klachten. Mijn klachten worden juist elke dag erger. Eet inmiddels direct uit bed (anders wordt ik zo misselijk) en ga om 9 uur naar bed, om vervolgens nog moe wakker te worden. Mijn borsten zijn echt zo gevoelig. Ik wil ook eens een ‘rustdagje’, met wat minder klachten. Haha en waarschijnlijk maak ik mij dan ook zorgen en wil ik de klachten weer snel terug. Aftellen voor na de 12 weken dan maar :) 

Het is teveel om op iedereen te reageren, dus ik doe het “maar” zo af: gefeliciteerd allemaal! 

Wij zijn 6 juni uitgerekend van m’n regenboogkindje. Heel spannend. In april hebben we een heel slechte echo gehad en twee dagen later lag ik op de OK om het ukkie weg te laten halen. In de 14de week, terwijl het hartje heftig klopte. Superverdrietig. 
Dat maakt deze zwangerschap echt een kadootje! Ik heb er ontzettend veel zin in om alles mee te maken en om nu wél een kleintje te voelen bewegen. 
Morgen zijn we vijf weken, en over drie weken mag ik naar het ziekenhuis voor de eerste echo! 

Ik las over een fb groep voor vrouwen die in juni uitgerekend zijn? Lijkt me heel leuk om aan toegevoegd te worden, als iemand me een linkje kan sturen? 

CLB ja word wel erger met afvegen bruinig is het.. nog geen erge kramp nog vlagen zeurderig
maar T zit me echt niet lekker heb ook echt bijna niks geen klachten voel me haast niet anders ik ben echt heel bang moet nog werken ook tot 18.00 ?

Terug
Bovenaan