Uitgerekend eind mei/begin juni

@euqinimod. Ik heb ook wel last van een opgezette buik en zeurend gevoel in onderbuik. Krijg zelfs de broeksknoop niet meer dicht. Duizelig ben ik niet. Maar dat kan heel goed zijn bij zwangerschap.
ik heb vandaag ( 5 weken zwanger) bloed geprikt voor de hcg waarde. Deze was prima. Volgende week woensdag ( met 6 weken) krijg ik de eerste echo. Ze willen weten of het een meerling is. ( ik had namelijk 3 mooie eitjes die gesprongen zijn). Dus ik zit vol zenuwen.
Ik werk 30 uur. Als onze 2e komt wil ik graag naar 21 uur ( 3 dagen). En om eerlijk te zijn vind ik dat al veel met 2 kinderen. Maargoed, er moet natuurlijk ook geld in de lade komen.

Ohhhja, en ik wil ook graag achter het verlof vakantie opnemen 3/4 weken. Daarna 2 dagen ouderschaps verlof elke week. Maar het ligt eraan wat ik dan financieel moet inleveren.

euqinimod wat vervelend! Duizeligheid doe je weinig aan :(. Rustig opstaan en bewegen denk ik?
Pff een opgezette buik, ja echt wel. Ik ben al niet de slankste meer sinds de eerste maar mijn onderbuik gaat echt wat ronder staan. Darmpjes. Lekker..
Spannend santje. Ik snap dat ze dat willen checken als er drie eitjes waren. Lijkt me goed om te weten!
Erg hè dat geld. Ik was zoooo blij dat mijn man op een gegeven moment een goede baan kreeg en ik kon minderen met werken. Vakantiedagen heb ik amper, maar misschien plak ik die er nog wel achter. Ik wil de eerste maanden proberen om een dag ouderschapsverlof op te nemen, des noods een keer in de twee weken of zo. Ik vond het werken het eerste half jaar (drie maanden natuurlijk) bij mijn dochter echt heel moeilijk en daardoor zwaar. Heb elke ochtend dat ik moest gehuild, ook met maar 2 dagen. Dus als ik wat dat betreft wat dagen kan minderen zou dat geweldig zijn. En op een gegeven moment ging ik een keer per dag live voeden op mijn werk, dan kwam de oppas haar een keertje brengen onder kolftijd. Heerlijk vond ik dat, totdat ze weg moest ;)

Hey dames!
Gefeliciteerd allemaal! 
Sinds een week weet ook ik dat ik zwanger ben. Het is ons eerste kindje. We gebruikten al anderhalf jaar geen voorbehoedsmiddelen meer, maar door PCOS kreeg ik hoe dan ook geen eisprong. Begin deze maand nam ik daarom voor het eerst Clomid en hop, van de eerste keer raak!!! Ik vind het nog steeds zo ongelooflijk dat het niet helemaal doordringt.?
Maandag heb ik een eerste afspraak bij de gynae voor onderzoek en echo. Ik ben dan 5 weken en 3 dagen ver, dus erg veel zullen we vast nog niet kunnen zien.

Sorry moeders en moeders in wording!
Ff niet hier gekeken woensdag had ik dus menstruatie achtig gevoel niet ernstig met lichte bruine afscheiding (sorry voor de details) gisteren geen kramp gehad overdag niks aan de hand gisteravond weer iets vanmorgen ook maar nu weer niks maar stuk rustiger in Mn buik.
gisteren dokter gebeld die zei dat ik echt geen zorgen moet maken dat het veel voorkomt in het begin nog aan het innestelen. als het bloedverlies niet erger word. Zo wel of als ik het niet vertrouw kan ik bellen.
verder heel moe steeds en savonds beetje opgezette buik al ziet niet echt maar voelt wel zo ook “hard” vlage misselijk zou nu denk 5 weken zijn.

@avb89 Wat fijn om weer wat van je te horen en gelukkig goed nieuws!
@Felina Gefeliciteerd! 
Ik ben heel erg moe en heb veel last van een opgezette buik en buikpijn. Zal ook een stukje spanning zijn. We tellen de dagen af naar de 1e echo. Helaas nog 12 dagen. Wachten duurt lang. Gelukkig niet misselijk!

Terug
Bovenaan