Uitgerekend eind mei/begin juni

Hoi meiden,
De afgelopen week ben ik niet zo actief geweest op dit forum. Door die bloedingen die ik heb gehad was ik zo onzeker geworden. Ik kon alleen maar afwachten tot de echo van vandaag. Oh, wat was ik zenuwachtig. Ik wachtte eigenlijk op een bevestiging van een vruchtje wat niet goed ontwikkeld zou zijn. Maar niets is minder waar! Het hartje klopte en het zag er super goed uit. Ik ben alleen minder ver zwanger dan ik dacht. Ze kon het niet goed meten doordat mijn darmen flink van slag zijn en er voor lagen. 27 mei uitgerekend, maar dat zullen ze pas op de termijn echo echt gaan zien. 
Nog even spannend deze laatste maand, maar ik heb er vertrouwen in en een goed gevoel over. :) 

@gebruiker wat goed om te lezen! Gefeliciteerd! Had je veel bloed verlies? Aantal dagen lang? 
Kort na mijn vorige bericht kreeg ik weer bloed verlies nu weer wat erger en roder nog niet menstruatie maar begint wel op te lijken dokter weer gebeld maar moet het even afwachten maandag verloskundige bellen (was vanmiddag niet te bereiken of op spoed nr) voor een vroege echo. Als ik koorts of erge krampen krijg kan ik de huisartsen post bellen heb zelf weinig hoop meer dat Het goed gaat komen.. daarom erg benieuwd naar jou verhaal @gebruiker als je het wil delen natuurlijk 

Bij mij sinds enkele dagen last met kokhalzen bij men tanden poetsten. Sinds vndg ng wat erger geworden. Vanmorgen terug last bij het tandenpoetsen. En over de hele dag wanneer dak het gevoel heb dat ik beetje honger krijg hebbuk last van misselijk zijn ?
17oktober terug voor 2de echo. 

@Mien na mijn miskraam noem ik alle kwalen luxe problemen. Het zijn tenslotte tekenen dat je zwanger bent en je lichaam aan het werk is
@avb wat heftig! Hopen dat het allemaal uiteindelijk loos alarm is. 

Terug
Bovenaan