@Avb89
Wat vervelend voor je zeg, het is echt verschrikkelijk zo'n miskraam. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Hoeveel bloed ben je inmiddels verloren? Ik zal mijn verhaal even kort vertellen.
Op dag 30 kreeg ik bruin bloed. Ik dacht dat mijn menstruatie begon. Dit heeft 5 dagen aangehouden. Op dag 6 een positieve test en geen bruin bloed meer. (waarschijnlijk innestelingsbloed)
Na anderhalve week ongeveer op een woensdag verloor ik helder rood bloed met plassen. Echt duidelijk. Ongeveer 1 maandverband vol. Geen krampen, maar wel helder rood bloed. Dit duurde ongeveer 2 uur. Daarna stopte het bloeden. Ik was helemaal in de stress.
3 dagen later, vorige week zaterdag om precies te zijn verloor ik heel veel bloed. Het stopte maar niet. Ook dit was helder rood. Ik dacht echt dat dit het einde was. Zelfs tampons in gedaan. Deze dag vierde ik de eerste verjaardag van mijn dochter dus het was echt een ramp. Ik had krampen, pijn, voelde me echt ellendig en super verdrietig. Ben zeker 3 volle tampons bloed verloren en ook kleine stolsels. Het was echt het einde voor mijn gevoel. Echt intens verdrietig was ik.
En dan toch een kloppend hartje gister met een heel mooi groeiend vruchtje. Snappen jullie het nog? Nou ik niet, maar ben heel blij en opgelucht. Het waren bij mij waarschijnlijk bloedvaatjes die geknapt zijn. De echoscopisde kon niets vreemds zien in mijn buik. Het was wel een pittige inwendige echo. Het vruchtje lag helemaal achteraan en mijn darmen zijn helemaal van slag. Was bij de vorige zwangerschap ook.
Ik duim voor je!