Uitgerekend eind mei/begin juni

Tulipa hier ook babyacne gehad. Vanaf week 3 tm 6. In week 3/4 echt heel veel puistjes. 
Kan me voorstellen dat jullie nog even thuis zouden willen zijn. Ik zou er ook nog niet aan moeten denken, maar gelukkig pas in oktober beginnen en ook maar 3 dagen. Wel een dag kinderopvang en 2 dagen onze ouders.
Zonnetje lekker hoor Canada!!! Lekker van genieten. Wij durven nog niet te vliegen met onze spruit.

Hier ook babyacne gehad, paar weekjes en toen was het over. Nu veel krasjes omdat hij zn handjes helemaal heeft ontdekt. Wel lastig want hoewel ik de nageltjes vijl blijven ze vlijmscherp.
Zwanger yes ik vind het ook tegennatuurlijk om de fles te geven. En ook niet nodig eigenlijk maar het wordt echt aanbevolen om dat dagelijks te doen om het afleren te voorkomen dus dan doe ik dat maar. Zeker als ik lees dat jouw dochter het op een gegeven moment niet meer wilde.
Ik kolf de afgelopen dagen ineens best veel. Maar dan hou ik bijv. 20ml per voeding over. Eigenlijk zonde om weg te gooien maar combineren kan volgens mij ook niet (alleen als het binnen 24u is gekolfd van elkaar). Iemand een briljante tip daarvoor? Of maar gewoon weggooien?
Ik heb op zich wel weer zin om te gaan werken en om weer onder de volwassenen te komen haha. We zitten nu veel thuis samen dus dat is wel fijn. Maar ik vind het tegelijkertijd heel erg rot dat ik moet werken omdat ik niets van zn ontwikkeling wil missen. Het gaat zo hard nu! Het lijkt wel alsof hij elke weer weer wat nieuws heeft geleerd.

Naja, als je steeds 20 ml over houdt nu kan je het natuurlijk of die dag nog even voor de volgende voeding geven of je giet vast 20 ml in een ijsblokjes vormpje en als de fles genoeg was stop je die in de vriezer. En anders geef je erbij. Ik gooide wel van verschillende dagen bij elkaar bij het ontdooien want anders had ik niet genoeg :p. Weggooien vind ik ook altijd zonde maar soms is het niet anders, als hij al uit de fles had gedronken of het al was opgewarmd mag het niet. Weet niet meer of dat nou vanwege de spruw was of dat het gewoon wordt afgeraden :p.
Fijn dat je weer uitkijkt naar het werken/contact met volwassenen veraa! Maakt het wel makkelijker om te gaan werken weer 

Ja wordt altijd afgeraden idd. Niet alleen vanwege de spruw. Heb ook inderdaad al mijn voedingen in ijsblokjesvormen. Maar wel elke keer een zakje vol gedaan met dezelfde dag. Maar jij combineert dus wel? Oke misschien ga ik dan van een paar daagjes ook wel combineren. Zeker ook mijn avond kolfsessie die blijft vaak staan omdat Aaron aan 1 borst genoeg heeft maar ik wel nog 50ml soms kolf om met soepele borsten de nacht in te gaan ?

Oh wauw de eerste schaterlach! Dat lijkt me zo bijzonder!!
Wat kolven betreft: Ik had vorige week denk ik wat regeldagen want s nachts zaten mijn borsten overvol. Had gewoon echt een fontein van vijf straaltjes toen Lotte even los liet om op adem te komen ? Omdat ze na het drinken ook veel last kreeg van voeding die terug omhoog kwam, kolfde ik toen ook eerst steeds zo’n 40 tot 60 ml af. Ik zet het dan in de koelkast (je mag het acht dagen bewaren geloof ik) en dan voegde ik de volgende dag die twee bakjes samen, eventueel ook nog met wat van de dag er voor tot een vol potje. Ik begreep dat je melk met dezelfde temperatuur samen mag voegen. Zo’n potje doe ik in een fles wanneer we ergens heen gaan waar ik niet direct makkelijk kan voeden. Wat over is van de fles gooi ik weg. Nadeel is wel dat er alleen maar ‘voormelk’ in deze potjes zit, maar voor nood is het handig. Vandaag heb ik expres ook een borst helemaal gekolfd zodat ik weer een volwaardige voeding in kan vriezen. 
Is het trouwens handig om nu iedereen is bevallen een topic baby’s mei/juni aan te maken? Mogelijk sluiten er dan ook weer wat meer mensen aan? Niet dat ik dit niet leuk vind, maar ik zag net ook al een topic voorbij komen van iemand die een topic zocht voor baby’s geboren in mei.

Tulipa, denk dat dat idd een goed idee is. 
Is rustig geworden hier haha. 
Zijn schaterlach was idd echt bijzonder, gelukkig ligt de telefoon altijd dichtbij en heb ik het kunnen filmen. Hilarisch, speel ‘m regelmatig af ?
het werken heeft idd wel als voordeel om weer onder de volwassenen te zijn. Even wat anders dan flesjes, luiers en pijnlijke schouders van het vele dragen haha.. 
hier vanavond zijn spuitjes gehad, ik buikpijn en klamme handjes ervan. Gelukkig viel het mee, nu hopen dat hij (vannacht) koortsvrij blijft.. 

Hier heeft hij gistermiddag zijn spuitjes gehad, gisteravond verhoging 38c, en last van zijn beentjes. Als hij ze bewoog dan gilde hij het uit. Na een paar uur was dit alweer over. Nu drinkt hij lekker en ik denk dat hij geen verhoging meer heeft. Hopelijk viel het bij gebruiker ook mee

Ik heb me in het andere topic aangemeld. 
Rot al die vaccinaties hoor :( hopelijk zijn ze snel weer pijnvrij! 
Ik heb trouwens van het dragen nooit pijn in mijn schouders maar juist veel in mijn onderrug :p. Andere manier van staan zeker :p 

Terug
Bovenaan